RR SM Knutstorp 7-9 Augusti 2009

Frågan är när grindarna är öppna / stängda!

Undrar jag med kan man komma vi 10 på torsdag kväll? eller får man inte komma in på området då?

/ OSkar

Ps ställ den på kylning! Ds
Det bästa är om ni kommer före 21.00 så ni kan skriva in er, annars löser vi säker detta på något vis.

Hoho, jag läste precis tidsschemat för nästa Supermoto-SM i Linköping. Vi är 4 klasser som kör och vi har 8 pass var under lördag och söndag. Samtliga kör kval och 2 finaler på söndagen. För det får jag i Open betala 400 kr (träning) + 500 kr (Tävling) Stackars oss :)
Så ni som ledsnar på mycket pengar och lite tid för roadracing är välkomna över till mer köra än man orkar för priset av en dag almänhetens åkning på bana :tummenupp

Hoho, jag läste precis tidsschemat för nästa Supermoto-SM i Linköping. Vi är 4 klasser som kör och vi har 8 pass var under lördag och söndag. Samtliga kör kval och 2 finaler på söndagen. För det får jag i Open betala 400 kr (träning) + 500 kr (Tävling) Stackars oss :)
Så ni som ledsnar på mycket pengar och lite tid för roadracing är välkomna över till mer köra än man orkar för priset av en dag almänhetens åkning på bana :tummenupp

Kan man ju inte jämföra ens, att lalla runt med en fot i marken på en trött stånka kan väl inte vara kul :rolleyes:

Ska kolla med Jorpan om jag kan låna hans husvagns slicks till busvagnen, annars hinner jag aldrig från götet på 2 timmar!

Jag kränger av dom... redan inatt om det är ok. Sen faxar jag över slicksen till Fyllinge MS.

Appropå... Jag hörde från depåschäfern att det bara var 217 volt i kabelvindan i år. Tydligne hade någon hund bitit av en sladd.

/E

Startlist

Nån som hittat startlistan på Hyllinges hemsida? Skulle finnas där from 3/8 enligt startbekräftelsen.

Nån som hittat startlistan på Hyllinges hemsida? Skulle finnas där from 3/8 enligt startbekräftelsen.

Ja fy fan, slappt och dåligt är det!!! Verkligen ingen bra början på rejshelgen. Typiskt Hyllinge o Micke Sundgren att inte kunna styra upp nånting. Nu kommer det säkert att fortsätta med att jag får en plats 2 cm från elverket, likström i uttaget, inget regn, bestraffning för tjuvstart, kallvatten i duschen, köra långsammare än Lawner och... och .... och!!!!!!!!!!!:huvet:gnissla:huvet:gnissla

Djävla Hyllinge, jag visste det skulle bli så här!!! Micke, gå in och styr upp det här nu, annars gör jag en fuckyou-burnout på toaletten!!!:yoparty

men visst hade det varit kul att se en startlista...

Last edited:
Blir det möjligtvis nån sån där käck webradio-sändning från Knudan i helgen? :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT