RR. MC-stöldsnyheter

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Att polis och övriga idioter(med få undantag) inom rättsväsendet är så inkompetenta att man måste vända sig till västpojkarna, det är det som är skrämmande.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
de finns rötägg i varja orgenisation , till ock med inom polisen , men dra alla över en kant e ganska obegåvat o nån kriminel orgenisation e de fan inte ...............
Du måste skoja...? :confused:
Snacka om att leva med skygglappar, klart som fan att Bandidos är en kriminell organisation.
Att dom lyckades skaka fram hojarna denna gång beror med största sannolikhet på personkännedom och kontakter mellan en dansk RR-förare och toppen inom Bandidos. Jag tycker också det är toppen att hojarna kom till rätta men om jag inte minns fel så ryktades det om att det är Bandidos underavdelning, X-Team, som stått för själva stölden. Vi får se vad som dyker upp nu när Polisen har tre misstänkta.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
...men alltså. Det där är väl ungefär som om man skulle hylla Hitler för att han totalförbjöd djurförsök, och blunda för resten.

Klart man kan vara lite glad för Tompa m.fl skull, ..men inte ett dugg mer.
Som sagt, vill man dra det till sin spets så kan du säkert göra den jämförelsen... dock aningen överdriven. Så att säga tack till en bandidoskille är samma som att säga tack till Hitler? :D javisst sörredu

Får nog börja skriva disclaimers i samband med framtida inlägg av samma kategori där man tackar en person inte är 100% laglydig. Jag tackar ju såklart inte för hans övriga beteende...

Nåja, nog sagt. Klimakteriekossor.
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Ska man märka ord som jag blev sugen på nu så blir "en person som inte är 100% laglydig" hyfsat crazy i det här fallet i alla fall. Det gäller ju Bandidos Europaledare Tinndahn och inte nån småligist. Det är nog knappast så att han kryddar sitt till 99% laglydiga beteende med lite snatteri.
 

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Lund
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Motorbanan i falkenberg ligger i den lilla byn Ljungby, strax intill Vinberg:tummenupp

Nja, det vill jag väl inte hålla med om. Det finns andra ortsnamn som ligger närmare banan än Ljungby. Bergagård, t ex :)
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Gött att dom riktiga tjuvarna åkt fast och att hojjarna kommit till rätta, bra slut på en riktig soppa :tummenupp

rätt paff över att swedie verkar tycka bandidos är helt ok dock.. :va
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
amen tjena! Internet säger jag bara... vill man att något ska låta illa så kommer det låta illa. Jag menar inget av det ni påstår, men jag håller med om att det Kan låta skumt att säga så. Kan vi lägga ner det nu?
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
Nja, det vill jag väl inte hålla med om. Det finns andra ortsnamn som ligger närmare banan än Ljungby. Bergagård, t ex :)
Visst är det så. Även om Ljungby används i dagligt tal så är Bergagård klart mer korrekt om man ska vara petig. :tummenupp
Banan i Ljungby utgörs möjligen, med litet god vilja och lika dåligt omdöme, av specialsträckan mellan Ljungby och Alfshögs kyrkor. :D
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top