Om det är någon jag irriterar mig på, så är det översittare som dig!![]()
Där finns en utmärkt ignorefunktion om du vill slippa läsa det jag skriver....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är någon jag irriterar mig på, så är det översittare som dig!![]()
Om det är någon jag irriterar mig på, så är det översittare som dig!![]()
Har du sett hur det går för någon som inte riktigt gör som ett kriminellt gäng önskar?

Suck...![]()
Du måste skoja...?de finns rötägg i varja orgenisation , till ock med inom polisen , men dra alla över en kant e ganska obegåvat o nån kriminel orgenisation e de fan inte ...............
Som sagt, vill man dra det till sin spets så kan du säkert göra den jämförelsen... dock aningen överdriven. Så att säga tack till en bandidoskille är samma som att säga tack till Hitler?...men alltså. Det där är väl ungefär som om man skulle hylla Hitler för att han totalförbjöd djurförsök, och blunda för resten.
Klart man kan vara lite glad för Tompa m.fl skull, ..men inte ett dugg mer.
Motorbanan i Ljungby har jag inte varit på. Dit ska jag åka i sommar![]()
Motorbanan i falkenberg ligger i den lilla byn Ljungby, strax intill Vinberg![]()
de finns rötägg i varja orgenisation , till ock med inom polisen , men dra alla över en kant e ganska obegåvat o nån kriminel orgenisation e de fan inte ...............

Visst är det så. Även om Ljungby används i dagligt tal så är Bergagård klart mer korrekt om man ska vara petig.Nja, det vill jag väl inte hålla med om. Det finns andra ortsnamn som ligger närmare banan än Ljungby. Bergagård, t ex![]()
Ja tack till Bandidosledaren för en god insats!![]()
Sluta tjata på om det här nu. Jag vet vart du vill komma med det här. Se övriga inlägg.Gjorde han det gratis?
Du vet att det finns rättstavnings program?
Du vet att det finns rättstavnings program?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |