RR förare & Mekaniker i Skåne med omnejd

Kryssa i vad du vill göra

• Antal röstningar
    0
Gula faran skrev:
:fyllisar Jag hänger med som ölvaktare i baren :rolleyes: :fyllisar
Du kan spela istället för mig, jag går på kryckor.

Se till att komma i tid till bowlingen, senast 16.45 sharp, gäller alla som ska spela, bantid är dyrtid.

Hade tänkt gå till Buddha Bar efter maten, några som är sugna på att hänga med!!!

Zilversurfer skrev:
Hade tänkt gå till Buddha Bar efter maten, några som är sugna på att hänga med!!!

Helt klart, jag hänger på, men denna gången blir det ingen vattenpipa *aj mitt huvud morronen efter*

GSXR1100R skrev:
Du kan spela istället för mig, jag går på kryckor.

Se till att komma i tid till bowlingen, senast 16.45 sharp, gäller alla som ska spela, bantid är dyrtid.

Tack det var snällt, men reserverna Cralle eller Boxer kan få chansen istället.....min rygg klarar inte bowlingaktivteter tyvärr!!!!

VAD HAR DU HITTAT PÅ DÅ??
....har jag missat en tråd kanske där du redan berättat!!!

Zilversurfer skrev:

Jag är på, blir nog lite nattklub senare också. Men inga 40plus ställen...

/Joakim

Åsa #96 skrev:
Du har aldrig varit på Buddah bar hör jag.... :pannkyss

På Buddha bar skiter jag i om där är PRO-träff eller oskuldsafton. Där tänker jag inte ragga, mer än på dig då. Men jag slipper gärna dansa wiener-vals till fyra på natten :rolleyes:

Pålle skrev:
På Buddha bar skiter jag i om där är PRO-träff eller oskuldsafton. Där tänker jag inte ragga, mer än på dig då. Men jag slipper gärna dansa wiener-vals till fyra på natten :rolleyes:

Varför inte ragga där :va, Om du ska ragga någonstans så är Buddha lounge (Bar) ett mkt bra ställe för dessa övningar..... :tungan

Zilversurfer skrev:
Varför inte ragga där :va, Om du ska ragga någonstans så är Buddha lounge (Bar) ett mkt bra ställe för dessa övningar..... :tungan

Jag trodde vi skulle fortsätta ljuga om våra vurpor och varvtider där. Då har man ju inte tid att ragga, det är ju viktiga grejor!

Pålle skrev:
Jag trodde vi skulle fortsätta ljuga om våra vurpor och varvtider där. Då har man ju inte tid att ragga, det är ju viktiga grejor!

Absolut, ljugarbänken är en del av RR.....du har såååååå rätt Pålle :tummenupp

16.45 sharp på Big Bowl för er som ska bowla, kostnad ca 60:- som ni betalar mig, blir det överskott så dricker jag upp det i baren :fyllisar

Åsa #96 skrev:
Detta kan ju bli spännande :trixie

Med ett par rediga innanför västen ser jag inte skillnad på en 20-åring och 50-åring. Så det är bäst att du passar dig...

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna