RR förare & Mekaniker i Skåne med omnejd

Kryssa i vad du vill göra

• Antal röstningar
    0
Pålle skrev:
Med ett par rediga innanför västen ser jag inte skillnad på en 20-åring och 50-åring. Så det är bäst att du passar dig...

Några 50 åringar lär du ju inte hitta där, men om du vill ta mig för en 20 åring så :D

Bowling 26/2 16.45-18.00 Big Bowl Malmö

En ledig plats finnes på Bowlingen :banana

1. Axxexs
2. Fixx
3. ...................................
4. Johno
5. Json
6. Miss Ullis
7. MR T
8. Nordgren
9. Pålle
10. Reklam Nisse
11. Talpai
12. Thundrace
13. Zilversurfer
14. Brink
15. Metallgutten
16. Ketogan
17. Oscar
18. flykay76

O-Fullt

19. Reserv1 - Crallan
20. Reserv2 - Boxer

Äta middag 19.00 på Mongolian Barbecue
S. Promenaden 23 Malmö

1. Fixx
2. Flykay76
3. GSXR1100R
4. Johno
5. Json
6. KetogaN
7. MR T
8. Nordgren
9. Metallgutten
10. Pålle
11. Sniper
12. Talpai
13. Axxes
14. Thundrace
15. Zilversurfer
16. Åsa 96
17. Ullis
18. Brink
19. Boxer
20. Oscar
21. ReklamNisse

Fullt[/QUOTE]

Last edited:
Tack för att ni påminde mig igår på prestige att det var bowling och sånt... hade totalt glömt de..

Tack ska ni själva ha, det va kul att träffa Road Racing gänget igen, vi kanske ska köra en till träff innan vi drar igång skarpt på banorna igen.

Johno va den bäste A-Bowlaren med sina 116 poäng, BrinK gjorde stark insats med vänster arm.

Lasen dominerade med 138 poäng följt av Json på 133 poäng, konstigt nog fick Talpai 127 poäng men han fuskade säkert.

Sämst av alla va Pålle på unikt rekordlåga 21 poäng, är detta verkligen Oscars supermek?????

B-förarna/mekanikerna Roger, Json, Andy, Talpai, Zilversurfer och Pålle vann på totalt 590 poäng.

Följda av Flykay, Ketogan, Snigeln, Katrin, BrinK och Lasen på 450 poäng.

A-förarna Oscar, Johno, Nordgren, Ullis och Axxes kom inte helt oväntat sist på futtiga 436 poäng.

Efter bowlingen blev det pinnkrig på Mongolian men ingen lyckades bli utslängd, Zilversurfaren extraknäckade som servitris och sen gick dom vuxna till Budda bar och juniorerna gick på fjortisdisco.

Vi lyckades till slut att bli utslängda från en fest och sedan blev det dancing för dom som kunde stå på benen.

/K.Ryckan :gnissla

GSXR1100R skrev:
Sämst av alla va Pålle på unikt rekordlåga 21 poäng, är detta verkligen Oscars supermek?????

Sopa, jag fick faktiskt 100 nånting. Sista rundan kan ju inte räknas, fyllo. Den var ju bara ett par slag.

Vi gick till Flames på Gustav, och konstaterade att Wiktorsson nog är den enda i Superbike som sjunger karaoke. :näsblod (Hade jag inte varit en mes hade jag iofs. också gjort det..)
Oscar fixade spännande drinkar och vi tittade på ett par B-kupor med D-innehåll
Sen blev det dans på Tunneln, det var nog 16+ där iaf.

Last edited:
Pålle skrev:
Sopa, jag fick faktiskt 100 nånting. Sista rundan kan ju inte räknas, fyllo. Den var ju bara ett par slag.

Vi gick till Flames på Gustav, och konstaterade att Wiktorsson nog är den enda i Superbike som varit med i ett pojkband som hette Threesome (?) och som sjunger karaoke. :näsblod
hehehe men på Score Sheet står det Palle 21 P, jag ska rama in den :D

Pålle skrev:
Vi gick till Flames på Gustav.

Jepp vi hade kul! Dock kom inte Lill-Ullis in på Slitage så det fick som sagt bli Tunneln dit även Nordgren, Axxexs och Mats hittade!

Tack Micke för bra roddning, det var skitkul!

Last edited:
Mötte upp asen på Mongolian och insåg snabbt att man av efter ölmässigt och birade istället för att äta.

Bäst på kvällen var att sitta och titta på kön till tjejtoan på buddalounge eller när vi blev bjudna på fest och stannade i 5 min innan värdinnan sa att ni får nog gå nu ... muhahahahahahahahaha

Hade jag vetat att Wiktorsson e en karaoke mästare hade jag nog hängt på och gett han en match.

Fler gånger får detta arras och då kanske man kan vara på från början. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Ja det var en bra kväll, får tacka alla som var där, för trevligt sällskap!

flykay

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...