Nyteknik
Bannad
Ho ho!GSXR1100R skrev:Din pappa betalar ju i vilket fall som helst, du har win win situation din Brat...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ho ho!GSXR1100R skrev:Din pappa betalar ju i vilket fall som helst, du har win win situation din Brat...
GSXR1100R skrev:Din pappa betalar ju i vilket fall som helst, du har win win situation din Brat...
Nyteknik skrev:Ho ho!![]()
Personangrepp och ironi i en skön symbios... slåss på banan istället för på nätet gossaroscar skrev:Jag säger som Pålle, och jag menar det precis som han gjorde...
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1121377&postcount=22
Det här "skämtet" var inte särskilt roligt ens när det var nytt. Det blir inte så värst mycket roligare av att upprepas tio gånger om dagen. Det räcker nu.GSXR1100R skrev:Din pappa betalar ju i vilket fall som helst, du har win win situation din Brat...
GSXR1100R skrev:Personangrepp och ironi i en skön symbios... slåss på banan istället för på nätet gossar![]()
Tack det behövde jag, varför kommer inte Bingo med och bowlar?oscar skrev:Det var menat till dig med om du kanske missade det!
Jag skall springa långt som fan på söndagen. Ska du hänga med?GSXR1100R skrev:Tack det behövde jag, varför kommer inte Bingo med och bowlar?
Multipoll stog det tydligt, men ok du är med och bowlar, konstigt nog så har Blue devil, Geiger, Mr666, Non stop samt R2 satt upp sig på ätlistan, om dom inte kommer så skickar jag en faktura.Axxexs skrev:Är man automatiskt anmäld om man röstat i pollen eller ska man göra nånting mer?
Skulle röstat på att äta med men hade redan röstat så det gick inte..
På förekommen anledning så dementerar jag alla rykten om Team Bratts Racing, jag tar tillbaka allt jag sagt.oscar skrev:Det var menat till dig med om du kanske missade det!
GSXR1100R skrev:På förekommen anledning så dementerar jag alla rykten om Team Bratts Racing, jag tar tillbaka allt jag sagt.
Hur smart är du då, jag skrev ju att ni sabbar listan, trots att du skriver att du är bortrest så har du röstat att du kommer :kockokajlyl skrev:Kul idée!!
Bortrest![]()
Att du va i racing forumet gav dig inte en hint kanskewonderwizard skrev:o smarte jag.. rösta först & såg sedan att det bara var för RR förare... lite trist![]()
Zmurfen skrev:Att du va i racing forumet gav dig inte en hint kanske![]()
![]()
Men är ni helt blinda, RR förare & Mekaniker står det klart & tydligt.wonderwizard skrev:nä, eftersom jag inte tittade vilken avdelning jag var i, innan jag röstade![]()
GSXR1100R skrev:Men är ni helt blinda, RR förare & Mekaniker står det klart & tydligt.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |