BrInK skrev:man måste inte bowla Åsa du kan väll ändå hänga me? tror du jag kommer bowla med min axel? nä häng på nu....
Mes!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BrInK skrev:man måste inte bowla Åsa du kan väll ändå hänga me? tror du jag kommer bowla med min axel? nä häng på nu....
Du får sitta i baren med Brink och dricka med vänster arm i sympati.Åsa #96 skrev:Count me out.![]()
Men Brink är ju A-förare och det är väl din våta dröm att få öla med en sådan gosse.Åsa #96 skrev:Sist jag va med å kollade bowling sög det fett, men får man trevligt sälle i baren såUndrar bara vem
![]()
GSXR1100R skrev:Men Brink är ju A-förare och det är väl din våta dröm att få öla med en sådan gosse.
Åsa #96 skrev:Just det ja *gäsp*Kommer ju få fullt med tillfälle att göra det i sommar
![]()
Dyker inget kuligare upp så dyker JAG upp (det lät väl lagom drygt...)
Du har ju inte löst din skuld från crosscarten ännu, hur ska det gå om jag dyker upp o slår dig i bowliing också?!oscar skrev:Nog för att du bor i radhus, men nu börjar du verkligen bli mesig! Förloraren betalar har alltid funkat bra!![]()
alakhai skrev:Du har ju inte löst din skuld från crosscarten ännu, hur ska det gå om jag dyker upp o slår dig i bowliing också?!![]()
oscar skrev:Det var pga materialet som jag förlorade juh!Dessutom är det snabbaste varvtid som gäller...
![]()
Följ med på Bowlingen så kan du hämta Mia samtidigt...
alakhai skrev:Inte ens ett silver lyckades du fixa...
![]()
Vill hon redan hem igen?! Trodde du va bra på NÅT iaf men inte det nä?!![]()
Åsa Garboabstruse skrev:Har ni noterat Åsa Garbos nya dekadenta stil?![]()
Åsa #96 skrev:Åsa Garbo![]()
Så, dyker du upp, eller blir det som vanligt att du ska tvätta eller ngt ditåt![]()
GSXR1100R skrev:Nu är banorna bokade, det fanns bara tid mellan 17.00-18.00
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien