Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maciver skrev:Och här finns det ännu fler
http://silverstolpe.homeip.net/gallery/index.php?cat=10
I vilken ordning slutade ni i mål?aci skrev:![]()
Jocke någon och jag, grym bild
Jag e gammal o har dålig kondis så jag släppte förbi Medin tyvärr.Nyteknik skrev:I vilken ordning slutade ni i mål?
Säg som det är - du var inte tillräckligt snabb!Mille-R skrev:Jag e gammal o har dålig kondis så jag släppte förbi Medin tyvärr.
Jag såg dig just på tv bli varvadNyteknik skrev:Säg som det är - du var inte tillräckligt snabb!![]()
Samma sak: inte tillräckligt snabb.Mille-R skrev:Jag såg dig just på tv bli varvad![]()
Nyteknik skrev:Edit 2: En stor skillnad mellan Rookie 600 och 125/250 Racer är att i fyrtaktsklassen kan alla komma över och tävla med en hoj som har rattats av ett semi-/heltidsproffs.
Det är väl knappast ett problem att komma över en snabb 250R hoj? Det kostar iofs men det är ju inte svårt om man har plånbok.Nyteknik skrev:Samma sak: inte tillräckligt snabb.
Edit 1: Hurra jag är med i TV!
Edit 2: En stor skillnad mellan Rookie 600 och 125/250 Racer är att i fyrtaktsklassen kan alla komma över och tävla med en hoj som har rattats av ett semi-/heltidsproffs.
Hur det är skillnad? Jo, i 125/250 Racer är det betydligt mer dyrbart att förse sig med de riktigt snabba förarnas avlagda hojar. I Rookie 600 kan man köpa en f.d. Veidec-hoj för 40.000 kr.Victor skrev:Va, på vilket sätt är det skillnad? Det kan inte vara så att det finns flera snabba fyrtaktsförare än tvåtaktsförare.
I Sverige då allså är det väl bäst att tillägga innan nån taliban hugger.
![]()
Nyteknik skrev:Hur det är skillnad? Jo, i 125/250 Racer är det betydligt mer dyrbart att förse sig med de riktigt snabba förarnas avlagda hojar. I Rookie 600 kan man köpa en f.d. Veidec-hoj för 40.000 kr.
Jag vet egentligen inte hur mycket bättre 600-hojarna i främsta ledet är jämfört med det sista. Men i 250 är det stor skillnad. oFFkeFF skrev förra året att Corneliussons Honda RS 250 toppade över 245 på Sviestad. Min Yamaha hade svårt att komma över 200...Victor skrev:Nja, riktigt så billigt är det inte riktigt men jag förstår vad du menar. Det jag hängde upp mig på var angående det här med semi/heltidsproffs. Skiten kör ju sig inte sig självt och jag tror nog inte att det är så mycket ojämnare hojar som går i raceklasserna som i Rookie. Eller?
![]()
Nyteknik skrev:Jag vet egentligen inte hur mycket bättre 600-hojarna i främsta ledet är jämfört med det sista. Men i 250 är det stor skillnad. oFFkeFF skrev förra året att Corneliussons Honda RS 250 toppade över 245 på Sviestad. Min Yamaha hade svårt att komma över 200...
Nyteknik skrev:Jag vet egentligen inte hur mycket bättre 600-hojarna i främsta ledet är jämfört med det sista. Men i 250 är det stor skillnad. oFFkeFF skrev förra året att Corneliussons Honda RS 250 toppade över 245 på Sviestad. Min Yamaha hade svårt att komma över 200...
Seger skrev:Snygga bilder. Nån som han få med nåt på mig innan jag kraschade, eller under tiden![]()
Seger: #27 R600 A-Final (svart R6:a)
Borsiin JR skrev:Om du inte når över 200 är ju din ex yamaha lika trött som en 250dam![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |