RR-Bilder Falkenberg

Några till

Bifogat

• falken4.jpg
    falken4.jpg
    83.7 KB · Visningar: 51
  • falken5.jpg
    falken5.jpg
    77.5 KB · Visningar: 84
  • falkenfosse.jpg
    falkenfosse.jpg
    66.8 KB · Visningar: 53
Last edited:
Maciver skrev:

normal_IMG_2920.jpg

Jocke någon och jag, grym bild

Mille-R skrev:
Jag såg dig just på tv bli varvad :7peta
Samma sak: inte tillräckligt snabb. :(

Edit 1: Hurra jag är med i TV!

Edit 2: En stor skillnad mellan Rookie 600 och 125/250 Racer är att i fyrtaktsklassen kan alla komma över och tävla med en hoj som har rattats av ett semi-/heltidsproffs.

Last edited:
Nyteknik skrev:
Edit 2: En stor skillnad mellan Rookie 600 och 125/250 Racer är att i fyrtaktsklassen kan alla komma över och tävla med en hoj som har rattats av ett semi-/heltidsproffs.

Va, på vilket sätt är det skillnad? Det kan inte vara så att det finns flera snabba fyrtaktsförare än tvåtaktsförare.
I Sverige då allså är det väl bäst att tillägga innan nån taliban hugger.

:3freak

Nyteknik skrev:
Samma sak: inte tillräckligt snabb. :(

Edit 1: Hurra jag är med i TV!

Det är väl knappast ett problem att komma över en snabb 250R hoj? Det kostar iofs men det är ju inte svårt om man har plånbok.
Att det finns ett större utbud av kittade 600:or är ju ganska naturligt med tanke på SYnsam/Veidec.

Victor skrev:
Va, på vilket sätt är det skillnad? Det kan inte vara så att det finns flera snabba fyrtaktsförare än tvåtaktsförare.
I Sverige då allså är det väl bäst att tillägga innan nån taliban hugger.

:3freak
Hur det är skillnad? Jo, i 125/250 Racer är det betydligt mer dyrbart att förse sig med de riktigt snabba förarnas avlagda hojar. I Rookie 600 kan man köpa en f.d. Veidec-hoj för 40.000 kr.

Nyteknik skrev:
Hur det är skillnad? Jo, i 125/250 Racer är det betydligt mer dyrbart att förse sig med de riktigt snabba förarnas avlagda hojar. I Rookie 600 kan man köpa en f.d. Veidec-hoj för 40.000 kr.

Nja, riktigt så billigt är det inte riktigt men jag förstår vad du menar. Det jag hängde upp mig på var angående det här med semi/heltidsproffs. Skiten kör ju sig inte sig självt och jag tror nog inte att det är så mycket ojämnare hojar som går i raceklasserna som i Rookie. Eller?

38.gif

Victor skrev:
Nja, riktigt så billigt är det inte riktigt men jag förstår vad du menar. Det jag hängde upp mig på var angående det här med semi/heltidsproffs. Skiten kör ju sig inte sig självt och jag tror nog inte att det är så mycket ojämnare hojar som går i raceklasserna som i Rookie. Eller?

38.gif
Jag vet egentligen inte hur mycket bättre 600-hojarna i främsta ledet är jämfört med det sista. Men i 250 är det stor skillnad. oFFkeFF skrev förra året att Corneliussons Honda RS 250 toppade över 245 på Sviestad. Min Yamaha hade svårt att komma över 200...

Nyteknik skrev:
Jag vet egentligen inte hur mycket bättre 600-hojarna i främsta ledet är jämfört med det sista. Men i 250 är det stor skillnad. oFFkeFF skrev förra året att Corneliussons Honda RS 250 toppade över 245 på Sviestad. Min Yamaha hade svårt att komma över 200...

I rookie 600 spelar materialet ingen större roll.
Jag kvalade som 5:a på Anderstorp med en orginal yamaha r6-00.

Och då har jag ett jävla effektundertag mot måga hojar. Men tappar dock inte 45km/h på sviestad

Nyteknik skrev:

Om du inte når över 200 är ju din ex yamaha lika trött som en 250dam :7peta

Snygga bilder. Nån som han få med nåt på mig innan jag kraschade, eller under tiden :)

Seger: #27 R600 A-Final (svart R6:a)

Var det du som krashade i shikanen på baksidan av banan? i så fall har jag nog ett par bilder på din krash...

Seger skrev:
Snygga bilder. Nån som han få med nåt på mig innan jag kraschade, eller under tiden :)

Seger: #27 R600 A-Final (svart R6:a)

va fan. du kan ju inte vurpa. när du kvalar så bra. :kocko
Hur gick det med dig då? Hoppas du klara dig bra.

Borsiin JR skrev:
Om du inte når över 200 är ju din ex yamaha lika trött som en 250dam :7peta

Ja, seriöst. Det borde vara något fel på din hoj eller så är den bara grymt vanskött. Tredje alternativet är att du gått upp typ 40kg sen jag såg dig på Gelleråsen men det är väl mindre troligt.

:gråta

Last edited:
Back