RR-Bilder Falkenberg

Chris Ash skrev:
Skönt att du är ok, hur gick det med sexan?

Och hur gick det med din hoj?
Sexan fick fina blåmärken på skinkan, ont knä och fot(skulle klättra på stege på måndagen men vet ej hur det gick)

Ja, jäklar, vilken flygtur, får montera vingar till nästa race
Ska göra som Mikael Rickfors, köpa vingar för pengarna o flyga högt över banorna... :yoparty

Lite sent, men här kommer lite fler bilder från Falkenberg, den här gången på 125:orna:

IMG_1536_800.jpg

IMG_1554_800.jpg

IMG_1556_800.jpg

IMG_1560_800.jpg

IMG_1575_800.jpg

IMG_1634_800.jpg

IMG_1638_800.jpg

IMG_1641_800.jpg

IMG_1658_800.jpg

sunkan skrev:
va fan. du kan ju inte vurpa. när du kvalar så bra. :kocko
Hur gick det med dig då? Hoppas du klara dig bra.

Nä det var ju lite snopet. Det gick ju skitbra men man kan tydligen inte ha flyt hela tiden. Får se när jag är tillbaka. Kanske till Knutstorp iaf, under tiden får man nöja sig med att titta på.
Fick en bild av krashen. Mest rök men håll t godo.
:kryckor

Bifogat

• Krasch.JPG
    Krasch.JPG
    63.4 KB · Visningar: 87
Seger skrev:
Nä det var ju lite snopet. Det gick ju skitbra men man kan tydligen inte ha flyt hela tiden. Får se när jag är tillbaka. Kanske till Knutstorp iaf, under tiden får man nöja sig med att titta på.
Fick en bild av krashen. Mest rök men håll t godo.
:kryckor

fan va trist. hur gick det till? framhjulssläpp??

Hur mår hojen då? och framförallt du?

sunkan skrev:
fan va trist. hur gick det till? framhjulssläpp??

Hur mår hojen då? och framförallt du?

Det verkar som om bakhjulet bara gled undan. Gav väl på gas en aning för tidigt och hårt. Men jag minns inte så mycket av när det släppte. Helt plötsligt satt jag bara och kanade på asfalten.

Lite plastjobb på hojen så den klarade sig bättre än mig. Jag går med korsett i några veckor. Läkarna sa att jag inte får köra nåt mer på flera månader. Hmm hoppas dom har fel...
Fan!! jag som så gärna ville vara med på Sviestad. Hemma bana juh. Får ta det nästa år istället.

Back