Snarare 2010 eftersom Rossis kontrakt går ut efter säsongen 2010 så lär han ju bestämma sig vad han ska göra 2011 innan nästa år går ut.Vi får vänta till juni 2011 för ett svar på frågan verkar det som.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snarare 2010 eftersom Rossis kontrakt går ut efter säsongen 2010 så lär han ju bestämma sig vad han ska göra 2011 innan nästa år går ut.Vi får vänta till juni 2011 för ett svar på frågan verkar det som.
Har du rätt i.Snarare 2010 eftersom Rossis kontrakt går ut efter säsongen 2010 så lär han ju bestämma sig vad han ska göra 2011 innan nästa år går ut.![]()
Tror du verkligen att han lägger av utan att först ha uppnått något av de två mål som jag listade? Det tror inte jag. Däremot finns förstås ett frågetecken kring ett byte till Ducati av de skäl du själv anför, det håller jag med om. Hoppas att han har tillräckligt med mod för att riskera att inte avsluta karriären med flaggan i topp.Jag tror han lägger av eller stannar två år till hos Yamaha.
Masao Furusawa har ju pratat med Rossi om framtiden sedan Misano då Rossi första gången uttrykcte tankar om att flytta och hur missnöjd han var med Lorenzos nya kontrakt.
finns ett flertal intervjuer där rossi säger att det enda som driver honom just nu är att slå rekord=agostini. Han har vad jag vet aldrig sagt att det måste vara på tre olika märken men det förefaller logiskt att det finns med i planerna då han enligt egen utsago bara jagar rekord.
Sen är jag övertygad om att rossi gärna hade vunnit utan JB för det har dragits många paralleller mellan JB/rossi och brawn/schumi. Båda är ju stigmatiserade av dessa två genier. Snacka om splittrade känslor.
Detta kommer alltid att följa dessa två herrar så rossi borde nog testa sina vingar utanför boet om han vill slippa det snacket i framtiden.
Sen tror jag personligen att det stör honom att han inte vågar köra IOM som ago vunnit ett flertal ggr. Rossi låg ju bakom Ago ett varv på R1an i år. Ago körde 1098. Rossi sa dom la ett hyffsat snabbt varv på strax över 100 i snitt men ago tyckte de turistade fram och vinkade på publiken.
Guy martin frågade om han skulle köra IOM men Rossi sa att han håller sig till mugello med ett väldigt ansträngt, påmålat leende. Inget snack om att
Rossi känner sig som en gipskatt i de där herrarnas umgänge.
Vad gäller Burgess så har ju Stoner klarat av att bli mästare med enbart Ducatis egen personal i ryggen, det borde betyda en del för Rossi om han skulle behöva välja mellan Burgess och Ducati.
mph?Rossi sa dom la ett hyffsat snabbt varv på strax över 100 i snitt...
Eftersom Rossi har Steve McQueen som en av sina stora förebilder kan man tänka sig att han vill vidga den mediala bilden av sig själv. Att vinna IOM skulle onekligen göra honom mindre pojkaktig och mer... lik Steve McQueen....Rossi sa att han håller sig till mugello med ett väldigt ansträngt, påmålat leende.
Utveckla!Tror aldrig Rossi går nånstans utan Burgess.
JB sade i samband med flytten till Yamaha att det blir det sista han gör, alltså rent arbetsmässigt, att chefa åt Rossi hos Yamaha. Ingen ny arbetsgivare, ingen ny förare, bara pension. JB börjar ju bli till åren och att leva sitt liv i hotellrum, på flygplatser och i taxibilar, på ständigt resande fot, långt borta från familjen och hemmet är nog inte så glammigt som många tror. När man kan börja räkna sina kvarvarande år och redan har gjort både Doohan och Rossi finns det nog helt andra saker än racing som lockar. Fast sen är det just det där med att lägga av på topp, det är nog något som många tänker och säger men aldrig gör.JB behöver väl också se sig om efter en "ny" förare snart om han inte planerar att sluta när Rossi lägger av?
Agostini körde en MV Agusta. Tror knappast att Rossi tyckte att det gick jättefort om han körde strax över 100km/h i snitt. Även om han kanske inte är någon realroadracingförare så kan han säkert köra snabbare än 100km/h i snitt på en racerbana där rekordet är strax över 210km/h i snitt.
De kanske körde på i vissa partier, men annars var det ett paradvarv för publik och media.
Agostini körde en MV Agusta. Tror knappast att Rossi tyckte att det gick jättefort om han körde strax över 100km/h i snitt. Även om han kanske inte är någon realroadracingförare så kan han säkert köra snabbare än 100km/h i snitt på en racerbana där rekordet är strax över 210km/h i snitt.
De kanske körde på i vissa partier, men annars var det ett paradvarv för publik och media.
Det tror inte jag. Ago var ju en av dem som såg till att IoM försvann från VM-kalendern.Sen tror jag personligen att det stör honom att han inte vågar köra IOM som ago vunnit ett flertal ggr.
Så förklarar du varför Rossi vågar köra TT på Isle of Man - hur tänker du då?Ago var ju en av dem som såg till att IoM försvann från VM-kalendern.
Nej, du minns rätt. Men för rätt pengar tror jag inte det är några problem.Rossi sa väl nej till att göra rök-reklam nån annanstans förut? Eller minns jag fel?
Skrev du verkligen rätt nu? Förstår inte vad du menarSå förklarar du varför Rossi vågar köra TT på Isle of Man - hur tänker du då?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |