Rocco Siffredi på Super Motard!!!!!!!!!!

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Retta
Jag trodde jag hade sett allt men............
Rocco på en motard?????????????
"Snubblade" över en film från Rocco där han och några kör några rundor i rengnet. Tror att det är en av hans porrfilmer för alla som är med är porrskådisar. Och en tjej går runt och intervjuar alla med en dildo. Synd att man inte har en sida att lägga upp filmen på.
Tror att den hade varit mest nerladdade filmen på hela veckan

jiGGa skrev:
Jag trodde jag hade sett allt men............
Rocco på en motard?????????????
"Snubblade" över en film från Rocco där han och några kör några rundor i rengnet. Tror att det är en av hans porrfilmer för alla som är med är porrskådisar. Och en tjej går runt och intervjuar alla med en dildo. Synd att man inte har en sida att lägga upp filmen på.
Tror att den hade varit mest nerladdade filmen på hela veckan
Du e sjuk amir...

snubblade........ du e inte dum du som misstänker att det e en porrfilm när dom går runt med en dildo.. :hihi :hihi

Själv vet jag ju inte vem rocco e. Och inte jenna jameson heller :hihi :hihi

För kännedom.....

Rocco har en Ducati 996 SPS.... Och ja - han kan faktiskt köra. Han envisades med att ställa in en dags filmande för att åka bana. (han knäskrapar nästan)

Nu vet ni det....

edit - Hade iaf för 3år sedan.... pratar inte så mycket hoj med den mannen....

Webspy skrev:
För kännedom.....

Rocco har en Ducati 996 SPS.... Och ja - han kan faktiskt köra. Han envisades med att ställa in en dags filmande för att åka bana. (han knäskrapar nästan)

Nu vet ni det....

Go Webspy
Heda skrev:
Men hörru, gammal film
Jaha, förlåt mig så mycket då för att jag inte porrsurfar

Webspy skrev:
För kännedom.....

Nu vet ni det....

Är inte rocco död? Har för mig att han dog för nåt år sen, men jag kan ha fel.

ducceper skrev:
Han lever. Det hade vi hört annars

He´s alive...

Ringde hans agent precis.... hans senaste inspelning gjodes den 11/3 i år.... dvs ca en vecka sedan..... om nu någon brydde sig om det... han låter även hälsa att vi e sjuka som ens tänker på att han åker hoj i någon gammal film när det citat "finns så mycket annat att titta på i hans filmer" - you guys are fuckin´mad.

//A

Edit - mailade just mannen i fråga... mest för att kolla om han har hojen kvar - lovar att posta svaret.

Last edited:
Webspy skrev:
He´s alive...

Ringde hans agent precis.... hans senaste inspelning gjodes den 11/3 i år.... dvs ca en vecka sedan..... om nu någon brydde sig om det... han låter även hälsa att vi e sjuka som ens tänker på att han åker hoj i någon gammal film när det citat "finns så mycket annat att titta på i hans filmer" - you guys are fuckin´mad.

//A

Edit - mailade just mannen i fråga... mest för att kolla om han har hojen kvar - lovar att posta svaret.
hmmm, vi har alla våra yrken :rofl

mäktigt
lassie
inte för att det går att slå porranders här men, jag känner en kille som bor i Milano, han är polare med Rocco. (samme kille är manager åt ett gäng RR stjärnor)

R2 skrev:
mäktigt
lassie
inte för att det går att slå porranders här men, jag känner en kille som bor i Milano, han är polare med Rocco. (samme kille är manager åt ett gäng RR stjärnor)

Min polare är bukis med rocco :fakta

Rocco är en patetisk looser.
Jag har aldrig och kommer nog aldrig förstå hur man kan se upp till en porrstjärna. :confused:

sandstream skrev:
Rocco är en patetisk looser.
Jag har aldrig och kommer nog aldrig förstå hur man kan se upp till en porrstjärna. :confused:
håller med, faktiskt

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...