Riv ända hit!?

UltraMarine skrev:
2168963 Du menar att på bilden är sprutor och kanyler bortstädade?
Ha Ja det låg faktiskt sprutor i rummet på den där bilden. Den är från när jag brutit benet tror jag. Då fick jag sprutor med blodförtunnande medel så att jag inte skulle få blodproppar i det opererade bennet. Det är därför det är så stökigt också. Kortet är taget av min dåvarande tjej innan hon städade allt åt mig. :)

Men imorse glömde jag stänga dörren in till mitt rum så min köra vove har rivigt ner hela sängen..

Så nu ska jag sluta beräta min livshistoria :D

prulle skrev:
2169029 Ha Ja det låg faktiskt sprutor i rummet på den där bilden. Den är från när jag brutit benet tror jag. Då fick jag sprutor med blodförtunnande medel så att jag inte skulle få blodproppar i det opererade bennet. Det är därför det är så stökigt också. Kortet är taget av min dåvarande tjej innan hon städade allt åt mig. :)

Men imorse glömde jag stänga dörren in till mitt rum så min köra vove har rivigt ner hela sängen..

Så nu ska jag sluta beräta min livshistoria :D

Var din flickvän snygg?

På tal om förpackningar:
Hur öppnar man den typ som omsluter GEs billampor?

Wunder skrev:
2169914 På tal om förpackningar:
Hur öppnar man den typ som omsluter GEs billampor?

Rakblads-kniv. Som du gärna slinter med och sätter i handen. Annars brukar det ju gå att pressa ett litet jack med nageln i baksidan på pappen och arbeta sig igenom. Skitförpackningar är det iaf.

Dee_cati skrev:
2168634 Du är välkommen till Arboga så kör vi en helkväll med alla möjliga förpackningar. För varje misslyckad förpacknings-öppning bjuder jag dig på värdet av varan :D
Givetvis kan du inte öppna det i ett drag om det är en tvådelad remsa, men det kanske du förstod....
Som sagt, jag är ett proffs. Nu måste jag gå och filma bara för det, sedan regissera ihop ett filmklipp som bevisar min storhet. Fan va drygt :4skrika

:hihi Jag väntar med spänning på filmklippet! :rofl
Och jag kommer ner till Arboga sen.... Nära till Salarakan va?

Last edited:
Kawwa skrev:
2170693 :hihi Jag väntar med spänning på filmklippet! :rofl
Och jag kommer ner till Arboga sen.... Nära till Salarakan va?

Öhhh, vet ej. Ligger det i Sala så är det inte så jävla nära, ca 8-10 mil tippar jag på.
Jag var tvungen att gå ut och kolla så jag inte hade tappat stinget. 2 kartonger med sås (brunsås och gräddsås), en kartong med portionsförpackad kattmat, mjölkpaket och sen var det nåt mer som jag inte kommer på :va Alla öppnades klockrent utan missöden :banana Dock ingen film, men jag får ta tag i det inom kort...

Apropå förpackningar - Är det någon som lyckats öppna den tunna plasten som omger dvd-r och cdr-fodralen?
Det är någon tunn "tråd" man ska dra i men det är stört omöjligt att "fiska"upp tråden då dess ände verkar fastlimmad.
Har inte lyckats en enda gång på 10år...

Dee_cati skrev:
2167646
Jag är även proffs på att bädda sängen, gör det på ca 3 minuter från scratch (nya lakan, örngott och påslakan samt perfekt sträckning och avvägning av lakanets kantfördelning). Här har jag iofs en fördel genom att jag inte kan sova utan att bädda om sängen varje kväll :brinnerup Gör dock inte om allt detta, utan tar bara bort täcket, sträcker lakan samt puffar kuddarna och sen ser jag till att tyget på påslakanet är proportioneligt på varje sida om täcket. Min tjej tycker jag är galen, jag anser mig vara en livsnjutare :hihi

Du bör söka hjälp med omedelbar verkan mannen :gnissla

Jonathan skrev:
2171884 Du bör söka hjälp med omedelbar verkan mannen :gnissla

Han är inte ensam.
Jag vägrar sova i en säng med veckad madrasss, veckade lackan, eller t ex kuddar/täcke som inte ligger rätt i sina påslakan. Det funkar inte så! :mattias

Sängkläderna måste ur sängen, luftas för att sen läggas tillrätta - varje kväll.

Dee_cati skrev:
2171931 Det säger alla men sover de verkligen gott om natten :brynad

Jepp, jag gör det iaf.
På sin höjd kan jag skaka täcket så det ligger rätt i påslakanet.

skoteridioten skrev:
2171928 Han är inte ensam.
Jag vägrar sova i en säng med veckad madrasss, veckade lackan, eller t ex kuddar/täcke som inte ligger rätt i sina påslakan. Det funkar inte så! :mattias

Sängkläderna måste ur sängen, luftas för att sen läggas tillrätta - varje kväll.

En veckad madrass går bara inte att sova på, det måste jag faktiskt hålla med om. Men alltså, du luftar sängkläderna varje kväll innan du går och lägger dig? Låter väldigt jobbigt. :3freak

skoteridioten skrev:
2171928 Han är inte ensam.

Här snackar vi en ordentligt människa som har blivit korrekt uppfostrad :tummenupp
Jag förstår inte hur andra människor klarar av att leva med vetskapen om att de sover på ett veckat lakan!

Jonathan, du skulle sova så mycket bättre i en säng bäddad av mig :fakta
Sen att jag har grymt stora sömnbesvär för övrigt är en annan femma :brinnerup

Solan skrev:
2166030 Jag passar på att undra hur man tänkte när man skrev "Skjuta ej pinnen i hörselgången" på topslådan.[/QUOTE
så att ingen idiot gör det samma sak gäller i instruktions boken till en micro i usa står med stor röd text don't dry you pet in the owen. :3freak

hade det inte stått så hade de kunnat bli stämda om någon idiot gjort det. :va

Ett mjölkpaket öppnar man genom att slå det mot diskbänkskanten (som att slåss med flaska som tillhygge på krogen), ketchupflaskor öppnas med en stor skruvmejsel och cd-skivor köper man på spindel. Är man van med lakan i sängen har man blivit bortklemad av sina föräldrar. :mad:

Dee_cati skrev:
2172855Sen att jag har grymt stora sömnbesvär för övrigt är en annan femma :brinnerup

Det tror jag beror på att du inte kollat att spisen är avstängd tillräckligt många gånger. Eller så har du inte släckt-tänt-släckt ljuset ett jämnt tiotal gånger innan du gick och lade dig. Eller så glömde du skölja munnen 5 ggr efter tandborstningen. Eller så tog du av sockorna i fel ordning när du klädde av dig. Låter det bekant? :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg