Valen skrev:2192207Nejdå, vi har bara blivit varnade för miffon som dig. Shas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valen skrev:2192207Nejdå, vi har bara blivit varnade för miffon som dig. Shas!
Gustav1 skrev:2192223En annons på svenska?

ah17 skrev:2191858Dårhusgänget osv osv? Är inte det förtal...

Markus skrev:2192287Seså, lugna er nu - här tramsar vi om festivalen, strunta i nervvraket nu.![]()

Valen skrev:2192299Förresten, apropå Billy Marius & The global yodelers ,det ska inte stå Billy & Markus & The global yodelers. Då kommer jag vara på första parkett.![]()

Markus skrev:2192321Exakt vad menar du nu? Jag känner ingen Billy och ingen Joddlare. Över huvud taget.![]()
Valen skrev:2192362Tänkte att du egentligen försökte köra en promotion för något du själv ska delta i. En liten kupp mao. Så vi får inte se Snofru a.k.a. Markus på scen då?
Markus skrev:2192379Jag har visserligen oanade förmågor och fantastiska kunskaper, men jag måste nog göra dig besviken - festivalmusik är inte min starkaste sida.![]()
medic skrev:2191605Fan är det för tråd. Hur många av er har ens varit där? Töntigt

Valen skrev:2192442Har vi kommit fram till vilka de tunga artisterna är ännu? Bingo borde väl platsa där, vill minnas att han skrev i en tråd att han var en riktigt tung tjockis.

Markus skrev:Att de inte ens lyckas boka Timbuktu eller Blues eller de kunde till och med sjunkit så lågt som Feven eller Midi, Maxi & Efti eller nästan Peps Persson eller Thåström - ja, vilket värdelöst arrangemang.![]()
Jag hänvisade dem till att Bingo var en bättre moraltalare.Valen skrev:2192207Nejdå, vi har bara blivit varnade för miffon som dig. Shas!

medic skrev:2191605Fan är det för tråd. Hur många av er har ens varit där? Töntigt
(vilket inte är ett politiskt korrekt uttalande)"De kanske är där för att göra oss en tjänst"
Tur att du inte sa när det är mörkt för de är det alltid.. Om man köper en bil och parkerar där så är det inte till dig själv då köpt bilen..UltraMarine skrev:2195289Jag har inte varit på festivalen - däremot har jag varit i rinkeby och jag kan bara varna "svennar" från att knata omkring där nattetid...
Så här sa Polisens sambandscentral då en polis ringde in angående 10st militära lastbilar märkta med skylt "sprängämnen" som stod parkerade brevid OKQ8 macken i rinkeby: (vilket inte är ett politiskt korrekt uttalande)
prulle skrev:2195345Om man köper en bil och parkerar där så är det inte till dig själv då köpt bilen..

UltraMarine skrev:2195289Jag har inte varit på festivalen - däremot har jag varit i rinkeby och jag kan bara varna "svennar" från att knata omkring där nattetid...
Så här sa Polisens sambandscentral då en polis ringde in angående 10st militära lastbilar märkta med skylt "sprängämnen" som stod parkerade brevid OKQ8 macken i rinkeby: (vilket inte är ett politiskt korrekt uttalande)

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |