Rinkebyfestivalen - ska ni dit?

Gustav1 skrev:
2192223 En annons på svenska?

På så sätt kan man lättare motivera den, förmodligen enorma, kostnaden festivalen medför skattebetalarna i övriga delar av kommunen gissar jag. Å andra sidan: hade den varit på något mer exotiskt språk kunde de mörkat. Å tredje sidan: ingen vågar ändå klaga så de behöver inte mörka.
:banana

Last edited:
Markus skrev:
2192287 Seså, lugna er nu - här tramsar vi om festivalen, strunta i nervvraket nu. :)

Förresten, apropå Billy Marius & The global yodelers ,det ska inte stå Billy & Markus & The global yodelers. Då kommer jag vara på första parkett. :banana

Valen skrev:
2192299 Förresten, apropå Billy Marius & The global yodelers ,det ska inte stå Billy & Markus & The global yodelers. Då kommer jag vara på första parkett. :banana

Exakt vad menar du nu? Jag känner ingen Billy och ingen Joddlare. Över huvud taget. :fakta

Markus skrev:
2192321 Exakt vad menar du nu? Jag känner ingen Billy och ingen Joddlare. Över huvud taget. :fakta

Tänkte att du egentligen försökte köra en promotion för något du själv ska delta i. En liten kupp mao. Så vi får inte se Snofru a.k.a. Markus på scen då?

Valen skrev:
2192362 Tänkte att du egentligen försökte köra en promotion för något du själv ska delta i. En liten kupp mao. Så vi får inte se Snofru a.k.a. Markus på scen då?

Jag har visserligen oanade förmågor och fantastiska kunskaper, men jag måste nog göra dig besviken - festivalmusik är inte min starkaste sida. :(

Markus skrev:
2192379 Jag har visserligen oanade förmågor och fantastiska kunskaper, men jag måste nog göra dig besviken - festivalmusik är inte min starkaste sida. :(

Har vi kommit fram till vilka de tunga artisterna är ännu? Bingo borde väl platsa där, vill minnas att han skrev i en tråd att han var en riktigt tung tjockis.

Valen skrev:
2192442 Har vi kommit fram till vilka de tunga artisterna är ännu? Bingo borde väl platsa där, vill minnas att han skrev i en tråd att han var en riktigt tung tjockis.

Jag har ju redan i inlägg #1 redogjort för den tunga uppställningen. :confused: Det var karatebandet, brasspojkarna och andra tungviktare. :mattias

Att de inte ens lyckas boka Timbuktu eller Blues eller de kunde till och med sjunkit så lågt som Feven eller Midi, Maxi & Efti eller nästan Peps Persson eller Thåström - ja, vilket värdelöst arrangemang. :lol

Markus skrev:
Att de inte ens lyckas boka Timbuktu eller Blues eller de kunde till och med sjunkit så lågt som Feven eller Midi, Maxi & Efti eller nästan Peps Persson eller Thåström - ja, vilket värdelöst arrangemang. :lol

Nej mig lyckades dom inte boka :hihi :hihi Jag hänvisade dem till att Bingo var en bättre moraltalare.

medic skrev:
2191605 Fan är det för tråd. Hur många av er har ens varit där? Töntigt

Jag har inte varit på festivalen - däremot har jag varit i rinkeby och jag kan bara varna "svennar" från att knata omkring där nattetid...

Så här sa Polisens sambandscentral då en polis ringde in angående 10st militära lastbilar märkta med skylt "sprängämnen" som stod parkerade brevid OKQ8 macken i rinkeby:
"De kanske är där för att göra oss en tjänst"
(vilket inte är ett politiskt korrekt uttalande)

UltraMarine skrev:
2195289 Jag har inte varit på festivalen - däremot har jag varit i rinkeby och jag kan bara varna "svennar" från att knata omkring där nattetid...

Så här sa Polisens sambandscentral då en polis ringde in angående 10st militära lastbilar märkta med skylt "sprängämnen" som stod parkerade brevid OKQ8 macken i rinkeby: (vilket inte är ett politiskt korrekt uttalande)
Tur att du inte sa när det är mörkt för de är det alltid.. Om man köper en bil och parkerar där så är det inte till dig själv då köpt bilen..

UltraMarine skrev:
2195289 Jag har inte varit på festivalen - däremot har jag varit i rinkeby och jag kan bara varna "svennar" från att knata omkring där nattetid...

Så här sa Polisens sambandscentral då en polis ringde in angående 10st militära lastbilar märkta med skylt "sprängämnen" som stod parkerade brevid OKQ8 macken i rinkeby: (vilket inte är ett politiskt korrekt uttalande)

:rofl

*/ ?>
Back