Mr K
I win, you loose!
Blondie skrev:På WCX/sporthojsfesten i samband med mässan så fick/tog någon med sig MR K´s kamera hem!
Misstag?
Kan inte du bara lägga den på brevlådan till MR K om han postar sin adress här?
Om inte hoppas fan du skäms varje gång du använder den för att stjäla från en hojbroder e riktigt dåligt!
Mina 2 cent //Blondie
Med tanke på att han e en glad liten skit kanske vi ska starta en insamling?
Bara så folk ser vad tråden igentligen handlar om ...........Mr K skrev:Min digitalkamera "försvann" ... men min videokamera har jag kvar .....
Skicka gärna kameran i en jiffy/vadderad påse utan porto om du vill så löser jag ut den.
Hoppas någon har lite skuldkänslor och skickar den till mig.
Johan Holmberg
Knutsborg 22b
24545 Staffanstorp
Tackar Blondie för initiativet![]()

