Berggren
Nu är våren här.....eller?
Blondie skrev:På en fest med bara folk från s-hoj?
Nä, det va det inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:På en fest med bara folk från s-hoj?

Mr K skrev:Jag vill bara ge dagens ros till Mavve. Han satte in 451kr på mitt konto för att hjälpa mig att fixxa en ny kamera.
Mavve är en MYCKET snäll kille.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jävligt hygglo ... men jag tror inte att DSC-P72 finns i butik längre. Så det blir nog en DSC-P73 istället. PMa pris med frakt till skåne.pho skrev:om du inte får tillbaka den skall du få köpa en ny till inköpspris
mitt bidrag med dom andra bidrafen
Mvh PHO
i sista ordet skall f=g
Mr K skrev:Jag vill bara ge dagens ros till Mavve. Han satte in 451kr på mitt konto för att hjälpa mig att fixxa en ny kamera.
Mavve är en MYCKET snäll kille.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Therudeboy skrev:Så gnäller han över att han inte har råd med en alpina.![]()
NO_FEAR skrev:Håll du käften istället.
Du vet inte vilken situation han sitter i. :kocko
Var glad istället att någon är snäll och hjälper Mr K. Vilket du förmodligen inte gjort själv.....

Therudeboy skrev:Det där var ett skämt riktat till Mavve. Jag vet en del om hans situation, men för det kan man ju skoja till det lite.
Skänker hellre mina pengar till mer behövande som tex Asien. Dom har inget alls, Mr k är bara av med sin kamera som är en fis i rymde jämfört med vad dom där nere är.
Dock så tycker jag det är svinigt att någon snott hans kamera. Vet själv hur det är då min jacka försvann på en fest med bara folk jag känner. Går jämföra lite med det.
Sen mannen, tagga ner innan du hoppar på någon. Rätt som det är hoppar du på fel person.
![]()

Mavve skrev:Tack för rosen.
No_Fear: Hehe, det var nog vänligt menat av dig och tack för det men therudeboy och jag snackar nog bara 7serien hit o 7serien dit och vilken alpina jag ska ha från måndag till söndag och jag förstod hans skämt o skrattade rätt bra här.
Det kunde ju inte du veta.
Ajja, no harm done - vi är alla hojbrödrar här
Sov sött, pusspuss o kramkram o den biten!
Blondie skrev:Hade du inte varit en dryg plattanunge så kanske!
HönaPower skrev:Jag tänkte gå i pension om 34 år....
Tänkte skramla lite till pensionen...kalla det privat sparande.
Sätt in pengar på PG 382993-939
Märk talongen med "Glad Pensionär"
Tack på förhand!![]()
Juste att starta en insamling tycker jag, även om Mr K är känd för att supa bort det mesta på fyllan.Blondie skrev:Visst varför inte visste inte att din pension blivit stulen![]()
....bara för att du tog min oskuld i dajman sist vi söp så kan man väl inte säga att jag är känd för att supa bort saker ......GSXR1100R skrev:Juste att starta en insamling tycker jag, även om Mr K är känd för att supa bort det mesta på fyllan.
![]()

GSXR1100R skrev:Juste att starta en insamling tycker jag, även om Mr K är känd för att supa bort det mesta på fyllan.
![]()
Nu j-r ska jag slå dig med käppen, va nu jag har lagt den....Blondie skrev:Du super aldrig bort något va?
Du bara glömmer vart du lagt det för du e så gammal![]()
,snor en brud ,
,från någon på en fest.... 
tassen skrev:om en snubbe,snor en brud ,
,från någon på en fest....
Samlas det in pengar till en ny då..???..![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |