Riktigt Ruttet gjort!!!!!!!!!!(mot MR K)

Det är bara moralkärringar som grinar!! och moralkärring får man inte vara:=)

Så går det då man e i fyllan, Bara spelulation men däet är väl inte så att ni fyllar bort prylarna :fyllisar

Blondie skrev:
På en fest med bara folk från s-hoj?

Det är ruttet men samidigt låter det osannolikt, jag resonerar såhär att skulle man bli ertappad med att sno något på en fest med "slutet" sällskap skulle man ju vara rätt "brännmärkt" framöver sen.

granath_ skrev:
NU jävlar, känner inte mr K men först är det ett jävla klagande på honom (tror det var han va!?) & sen snor nån hans kamera, jävla idiot som är skylldig! :mad:

Ingen har klagat mer än vanligt på MR K (tror du tänker på någon annan)

Blondie skrev:
Ingen har klagat mer än vanligt på MR K (tror du tänker på någon annan)

jo, då gjorde jag väl det, men tänkte om det var nån som var grinig & sen tog något för att jävlas.. men men, tänkte nog på fel då :rolleyes:

Twosaint skrev:
Det är ruttet men samidigt låter det osannolikt, jag resonerar såhär att skulle man bli ertappad med att sno något på en fest med "slutet" sällskap skulle man ju vara rätt "brännmärkt" framöver sen.

Så känner nog inte alla här. Man kan ju klart festa ihop och ha det kul men för det blir man ju inte bundisar for life. Finns ju många som inte ens kollar på varandra på dessa fester. Man sitter gruppvis osv osv....
Kommer sen tillfället fram för idioten så tar han väl det, medans nån annan(nprmal sådan) kanske hade gått fram o gett honom hans kamera.

Mavve skrev:
Finns ju många som inte ens kollar på varandra på dessa fester. Man sitter gruppvis osv osv....

Har väldigt svårt att tro att man ska vara "bundisar" bara för att man delar samma intresse.

Nej nu vet jag ju inte hur stor festen var heller, sen kan han ju ha supit bort den oxå...

Twosaint skrev:
Har väldigt svårt att tro att man ska vara "bundisar" bara för att man delar samma intresse.

Nej nu vet jag ju inte hur stor festen var heller, sen kan han ju ha supit bort den oxå...

Kanske inte bundisar, men man behöver ju inte gå runt o vara misstänksamma mot varandra - eller ja, nu vet vi väl att man måste.

Det borde väl kännas tryggare att vara på en sådan ändå ganska privat fest än vilken annan som helst. Bara för att han kollar bort från kameran en stund så ska den ju inte försvinna på ett sådant ställe, tycker man väl?

Man kan supa bort dem, förra WCXfesten söp jag själv bort 5000kr så :fyllisar

Gustav1 skrev:
Fullt med skenförsäkrare och fortkörare. :D

Ska man dra det så så finns det nog alla sorters människor där med ett flersidigt belastningsregister eller övriga trevliga :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman