Riktigt kul online spel

Är det OK om man jobbar upp level och mycket färdighetspoäng i början? Detta genererar ju mer pengar för jobben man gör och dessutom går väl byggen bättre om jag har fattat rätt? Du bestämmer :)

Du får ju poäng för arbete av staden me

Kanon! Då vet jag hur mitt upplägg blir! plocka bönor och bygga tills staden blir vettig sen kan man kämpa vidare med uppdrag och dylikt :)

Om man säljer prylar i den egna staden. Går staden back då?

Nej de gör den inte

Fan skulle behöva nåt nytt vapen me. Har bara närstrids vapen

Last edited:
Precis börjat... snart uppe på nivå 3, men min energi börjar tryta. Hur löser jag detta?

Tack för tipset om spelet... kul ju ... :tummenupp

Precis börjat... snart uppe på nivå 3, men min energi börjar tryta. Hur löser jag detta?

Tack för tipset om spelet... kul ju ... :tummenupp

Gå till en stad och sov på ett hotel eller låt gubben inte göra något så han bara sitter och vilar.

Gå till en stad och sov på ett hotel eller låt gubben inte göra något så han bara sitter och vilar.

ok... tack.

Finns det plats i Sporthoj-staden?
Eller man kanske måste var högre än nivå 3 (alldeles strax där) för att bli insläppt?? Om man är godkänd bjud gärna in mig... MaG heter jag

Den är full just nu. Men jobbar så fort vi kan för att börja men en nivå till för att få in alla

kanske är dumt att alla blir byggare i stan. behöver ju lite folk som kan försvara oss oxå. så det måste väl oxå bestämmas vilka och hur, läste även att vissa städer kickade vissa medlemmar som gick ut o jobba för att tjäna pengar, och då blev några andra inbjudna för att det skulle gå snabbare med byggnaderna, för att sedan all skulle kunna gå med. verkar som det är jävligt mycket taktik för att få det att fungera smidigt:)

Den är full just nu. Men jobbar så fort vi kan för att börja men en nivå till för att få in alla

men vilka färdigheter ska jag kämpa för? Bara konstruktion och reparation eller?
Tänkte så man kan bidra när man väl kommit in

Du kan ju inte förstöa byggnaderna. Bara utmana folket som bor där. O de kan vi inte göra mycke åt ändå.

nä inte nu går det att göra något åt dem, men hur blir det när det kommer uppdateringar:va Sen är det väl bra att ha någon som kan ta ner dom som kommer och duellera oss hela tiden eller? Så på forumet som är i spelet att det är lite griniga med att det är någon som bara kommer o duellerar deras byggare och när deras revolver män kommer så ligger han bara o sover och kan inte bli utmanad.

jag ska bli byggingenjör, så jag råkade visst välja byggare. F´låt....

Ett annat riktigt kul onlinespel i liknande tappning, men med lite mer modern inriktning är Rivality!
Där bygger man bas på liknande sätt och strider med tex JAS 39Gripen, tanks, soldater av olia typer, man kan bygga upp nya städer med ingenjörer, uppgradera byggnader, attackera, försvara och så vidare..

Det kräver bara några inloggningar om dagen, men å andra sidan kan man ägna en hel skoldag eller arbetsdag till att tänka ut strategier! Har testat både the-west och tribalwars, men Rivality är nog lite bättre..
Hoppas det går bra för sporthojsstan!

Last edited:
Är det bara jag som får "internal server error" när jag försöker logga in?

Nae de gick segt igår. vi är uppe i 60%. Men hoppas att alla kan bygga en del idag så ska de nog hinna klart innan dagen slut

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman