Riktigt kul online spel

Jag säljer me allt ja får nu. Bönor vapen mössor. Sparar bara utrustning som ja inte har.

Uppdrag vet ja inte. Men ja kör oftast bönor. Lätt att få tag på. Skapligt me deg. O sen säljer ja bönorna direkt

Nu om 30min är hotellet klart,
Uppdragen ger ju bra med erfarenhetspoäng, o det ger ju högre nivåer fortare=mer cash.

Behöver man spaden till något uppdrag? Annars kan jag sälja den ju :)
Fick ju hur mycke som hellst för en sån!

Jag kom till nivå 4 i natt och jobbar mig uppåt... Tar som sagt gärna en inbjudan om det går för sig :) Rockoholic heter jag.

aa de tänkte ja me. Så man duellera lite. Verkar ju som man kan få in lite cash på de me

kanske snart är daxs att dra igång en till stad eller får alla plats, ligger på lvl 3 och heter wmc-husaberg verkar annars som det kan ta ett par mån innan alla kommer med.

Snart är ju huset klart. O när de kommer in fler o kan bygga så går de ju bara fortare o fortare. O räcker me nivå 3 för att alla ska komma me. Tar ju en jävla tid att fixa staden från början. Nu har vi börjat få lite fart på de

kanske snart är daxs att dra igång en till stad eller får alla plats, ligger på lvl 3 och heter wmc-husaberg verkar annars som det kan ta ett par mån innan alla kommer med.

Jobba och kör uppdrag i närheten av "Sporthojville", så sover ni på "vårt" hotell. Mer pengar till stadskassan och ni kommer in snart.

Jag skall bara jobba lite till så kommer jag och bygger vidare. :tummenupp

nae fan va ja vill duellera nu. Nu får vi skynda på bygget. Så man kan gå o krossa staden ovanför oss

Nu är jag ledsen...:(
Har lagt nästan ALLA min poäng fel...
Vet inte om jag ska börja på en ny eller om jag ska kämpa vidare :(

(nivå 10 500$$)

Jag kör för stunden alla mina uppdrag och jobb i närheten av sporthojville och sover på erat hotell... Hoppas att det genererar några kronor till eran kassa :)

EDIT: Den dagen jag får tag i den där förbannade skinkan ska jag titta ut genom fönstret... För då har helvetet frusit till is och fan åker skridskor! :va

Last edited:
la nästan allt på hårdhet...
Och så tog jag inte riktigt det yrkesvalet jag hadde "optimerat" för.
Men får kämpa i 4 nivåer så bli det bra när man kommer till hockuspockus snubben

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman