Riktigt kul online spel

Snart hoppas ja. Har precis ökat en level så kan göra lite mer avancerade jobb så man får lite mer cash.

Hur pass bra måste gubben vara innan man kan göra sig besväret att be om att bli inbjuden i staden?

Hur pass bra måste gubben vara innan man kan göra sig besväret att be om att bli inbjuden i staden?

Vi jobbar på att få med alla i staden, sen har vi väl inte satt några kriterier på vilka level du ska vara.
Vad heter du så kan vi skriva upp dig på listan över vilka som vill in. Det tar dock ett litet tag till för ju mer som vi bygger ut residenset ju längre tid tar det till att nästa lvl är färdigt:yoparty

Vi jobbar på att få med alla i staden, sen har vi väl inte satt några kriterier på vilka level du ska vara.
Vad heter du så kan vi skriva upp dig på listan över vilka som vill in. Det tar dock ett litet tag till för ju mer som vi bygger ut residenset ju längre tid tar det till att nästa lvl är färdigt:yoparty

Äh, jag precis börjat köra spelet, så jag får nog ta och jobba upp min level lite först och gneta ihop lite stålars.

Notchpedro heter jag annars på spelet.

Jag vill gärna med! Lvl 19 :)

edit: kanske ska skriva vad jag heter:P Snowman89 :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman