Riktigt kul online spel

De är på 80% nu. Jag håller på o bygger 2timmar nu. Så efter de är de nog bara någon enstaka % kvar. Så då räcker de nog me nån halvtimme till. o de fixar ja direkt. Så säg att hotellet är klart om 3tim. Sen sätter vi igång o uppdaterar huset så ni andra kan joina staden

Vann min första duell igår me. 300 i pengar direkt.

Last edited:
De är på 80% nu. Jag håller på o bygger 2timmar nu. Så efter de är de nog bara någon enstaka % kvar. Så då räcker de nog me nån halvtimme till. o de fixar ja direkt. Så säg att hotellet är klart om 3tim. Sen sätter vi igång o uppdaterar huset så ni andra kan joina staden

Vann min första duell igår me. 300 i pengar direkt.

Hur kunde du duellera när vi inte har begravningsbyrå? Jag skulle testa igår när jag kom till level 10, men det gick inte därför.:va

Sedan har jag fortfarande för lite arbetspoäng för att fånga kalkonen till indianen :-( Har ni gjort det uppdraget?

Går tydligen om man blir utmanad av någon annan. Ja själv kan inte utmana än.

Yes ja gjorde det igår. Va ett helvete o få tag på en kalkon

Jag gräver gravar för hela slanten.. hoppas det ger några kronor och erfarenhets poäng!

Nu har jag reggat mig och kör uppdrag för fullt :P Har precis börjat traska till sockerrören :P För övrigt verkar spelet ganska roligt :) Säg till när ni har plats för en arbetsvillig typ med namnet rockoholic :)

Jag antar att det är bäst att köra på med introduktionsuppdragen till en början va? Och sedan söka arbeten med mycket erfarenhetspoäng?

För övrigt läste jag lite i deras FAQ... Värdelöst att man inte får in pengar när andra spelare sover i ens hotell? Men om man har ett hotell i sin hemby sover man gratis då?

Jag säljer me allt ja får nu. Bönor vapen mössor. Sparar bara utrustning som ja inte har.

Uppdrag vet ja inte. Men ja kör oftast bönor. Lätt att få tag på. Skapligt me deg. O sen säljer ja bönorna direkt

Nu om 30min är hotellet klart,

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma