Riktigt kul online spel

Nu har jag också reggat mig:tummenupp Bjud gärna in mig till staden sen när det finns plats:) Men vad ska man försöka fixa först då? Massa pengar eller erfarenhet? Vad ska man ha pengarna till egentligen?:confused:

yes du ser ju på alla uppdrag va som krävs. även va som krävs för att bygga i staden

Efter hotellet tänkte ja. Vi kommer ju kunna bygga snabbare ifall vi har mer energi poäng. O utan hotellet så tar de ju en jävla tid att få energi poäng

Va har ni kommit upp i för nivå?.
Har en som jag kanske kan sparka som inte är SH kille. Men han bygger än så länge. O finns de ingen annan som kan bygga just nu så kan ja ju vänta med att kicka tills ni kommer upp i de arbetspoängen som behövs

Betalar tillbaka dina pengar sen när staden börjar inbringa lite cash falken :)

Last edited:
Sweet! Då kan jag lägga in ännu mer pengar på byggandet nu! :tummenupp

Så jäkla kul när man börjar kunna göra lite nytta :)

nivå 3 och har mycket på styrke stapen. Ska jag lägga lite på konstruktion?

aa konstruktion är viktigt i början. Du kan ju ändå inte duellera fören nivå 10.
De uppdrag du kommer få sen är reparera staket, jaga kalkon,Sälja tidning,Slakta gris,O bönor. Kolla va som krävs för de. Det är de viktigaste arbetspoängen du behöver i början

aa konstruktion är viktigt i början. Du kan ju ändå inte duellera fören nivå 10.
De uppdrag du kommer få sen är reparera staket, jaga kalkon,Sälja tidning,Slakta gris,O bönor. Kolla va som krävs för de. Det är de viktigaste arbetspoängen du behöver i början

Jag vill vara med i eran by... Dock reggade jag mig nu så jag har inte så hög level än...

Mogel heter jag... :)

Va har ni kommit upp i för nivå?.
Har en som jag kanske kan sparka som inte är SH kille. Men han bygger än så länge. O finns de ingen annan som kan bygga just nu så kan ja ju vänta med att kicka tills ni kommer upp i de arbetspoängen som behövs

Betalar tillbaka dina pengar sen när staden börjar inbringa lite cash falken :)

Jag har kommit till nivå sex nu. Just nu sover jag för första gången ;-)

Last edited:
Jag är bara på nivå fyra, det går så trögt, tycker jag har haft den lille fan i jobb hela tiden.
Han kanske måste vila? :gnissla:

Nu lyckades jag börja bygga lite med, man får väl varva lite uppdrag med bygge.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman