Riktigt kul online spel

Okej, tack! Jag kanske är lite seg p.g.a att ja regga mig igår, men jag gör mitt bästa :gnissla

Måste bygga ut stadshuset för att få in mer medlemmar nu. Men de kommer snart. Du får komma upp i level först MrC medans vi bygger de :)

japp, håller på att göra så mycket uppdrag jag kan :)
Eller är det bättre att jobba?

Har reggat mig heter jente så det är bara att bjuda in mig så gör jag mitt bästa för byn.

De går fortare när man kommer upp lite. Hotellet vi bygger nu gör att vi får mer energi poäng. O då kan man jobba fan så mycke mer o få mer deg o saker

Erfarenhetspoängen är ju inte de viktigaste. Är ju bara att när du kommer upp i level 10 kan du duellera andra spelare o välja karaktär. Pengar är bra o ha. Men när vi får igång staden så kommer ja dela ut pengar som kommer in i stadskassan

Erfarenhetspoängen är ju inte de viktigaste. Är ju bara att när du kommer upp i level 10 kan du duellera andra spelare o välja karaktär. Pengar är bra o ha. Men när vi får igång staden så kommer ja dela ut pengar som kommer in i stadskassan
Ska vi få veckopeng? :hihi

Jag gör allt för att kunna börja bygga men lyckas inte få tillräckligt med poäng. Vad gör jag för fel då? Tar ju alla jobb som finns. :va

Jag känner mig ensam ute i skogen. Hittade staden och skulle ta 6 timmar att gå dit =(
Ska jag börja gå inatt?

Man får väll arbetspoäng och erfarenhetspoäng när man jobbar? eller är det samma? Uppdaterar karaktär?

Uppdaterar karaktären gör man väll genom att trycka på rutonra med olika "skills" eller hur?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman