Rgv 250.

Jo visst, då finns de olika iaf som ja trodde.

Har en annan fråga med, svingen har fått sig lite märken genom åren och ja tänkte slipa bort dom.
Hur brukar ni göra då de är en eloxering på aluminiumet. Slipa och lämna in på eloxeringen, klarlacka eller någon annan ide?

Är det någon som vet vad som är std storlek på kolvarna? Mina cyl är 22D0!:confused:

min gissning är 55,95 mm på std kolv suzuki RGV VJ22 alternativt Aprilia RS250. Borrningen ska vara 56,00. 22D0 är suzuki VJ22 , Aprilia RS250 så är cylinder märkt 22D5.

10:e Augusti kanske är vädersäkrare ? 1 juni var inte heller så populärt när jag kom hem :huvet

Tank till NSR250 har jag en som inte används, se bilder om det är rätt sort, säljer den gärna till dig. SAM_4176.jpgSAM_4174.jpg

Hej, någon som kan svara på om bromsoken på en suzuki rgv 250 är matt svarta eller blanka? svårt att se på bilderna tycker ja. mvh

Tänkt höra om det finns någon som ligger och trycker på en hjulaxel bak till en vj22 P-T 93-96

Härligt att ni använder era 250! min står tyvär bara och samlar damm och spindelnät ..

Härligt att ni använder era 250! min står tyvär bara och samlar damm och spindelnät ..

sälja billigt "kompis" ? :rolleyes:

iofs håller jag på att renovera en RD 350, så tiden räcker nog inte till, men som nästa projekt blir det nog en rgv 250 eller en rs 250.

det ÄR kul med tvitakt :fakta

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...