Resultat från ERF i Anderstorp???

bissmark skrev:
Har en liten förståelse för Jorpes påstående, då han mer ordagrannt egentligen "-Jag f-f-f-f-f-f-f-fry-s-s-s-s-s-er, ja-ja-ja-ja-jag vill int-t-t-t-t-e kö-kö-köra mer."

de va litta chillit. Men det va nog lika kallt, om inte värre när man kommit in i depån efter passet.

Sol ska de va på G-åsen 24

jorpes skrev:
de va litta chillit. Men det va nog lika kallt, om inte värre när man kommit in i depån efter passet.

Sol ska de va på G-åsen 24
Det får vi verkligen hoppas, annars kommer jättehumlan att surra förbi oss igen :mad:

GSXR1100R skrev:
Det får vi verkligen hoppas, annars kommer jättehumlan att surra förbi oss igen :mad:

nice avatar, årets design pris... :)

vi surrar förbi är ändå,,,,,,,,,, hoppas vi...

GSXR1100R skrev:
Be afraid Anders, snart kommer ett helt nystartat ERF team, nu ska vi äntligen få fightas man mot man :tungan

Jag vet jag vet jag vet!!! :banana

Ska bli kul att se det teamet köra och jag tror även att de själva kommer ha jäkligt kul! :tummenupp

R2 skrev:
nice avatar, årets design pris... :)

vi surrar förbi är ändå,,,,,,,,,, hoppas vi...
Jorpes är inge vidare på avatarer, men visst blir man ändå glad av denna

oscar skrev:
Jag vet jag vet jag vet!!! :banana

Ska bli kul att se det teamet köra och jag tror även att de själva kommer ha jäkligt kul! :tummenupp
Vi kommer att fightas i bottenstriden med dom andra sniglarna

GSXR1100R skrev:
Du fuskar ju med MrLind, vi hyr in 3 Veidecförare och sopar banan med er :mad:

...och du fuskar med att absolut INGEN förväntar sig något annat än sista plats för det teamet du kör med, dvs ni har ingen press på er. Tänk på mig som kör med MrLind och Geiger! Jag MÅSTE ju köra minst 15minuters-pass för att inte behöva skämmas för mycket! :gnissla

oscar skrev:
...och du fuskar med att absolut INGEN förväntar sig något annat än sista plats för det teamet du kör med, dvs ni har ingen press på er. Tänk på mig som kör med MrLind och Geiger! Jag MÅSTE ju köra minst 15minuters-pass för att inte behöva skämmas för mycket! :gnissla

Vår strategi är att köra tills vi spyr (7-8 varv) sen byter vi förare, vi kör på bakelitslicks ifrån -91 som håller hur länge som helst, genom att endast ha 4-5 liter i tanken så kommer vi att ha ett lätt ekipage (om man räknar bort föraren).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT