Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
Finns purfärska listor på www.scandinavianopen.com 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jonne_boy skrev:ullis vurpar?
swedie vurpar?
15:e plats efter den sämsta start jag gjort. Tappade 20 platser in i första böj :kockoGeiger skrev:Hur gick det för dig Nr:18?
Torkel skrev:Efter vad jag läst så påminde startolyckan i R600 mycket om masskraschen på Mo i Rana för två år sedan, skillnaden är att då dog Ole-Petter Ödegaard, nu gick det bra men fy fan vad otäckt det är med startkrascher!
Åh nej, det missade jag! Jag håller alla tummar jag har att det går bra för killen.69:an skrev:Vet vi att det gått bra ännu?
#8 var medvetslös och rätt illa däran när han kördes iväg, hålls enligt www.scandinavianopen.com fortfarande nedsövd.
MrComputer skrev:Vad jag har förstått så vurpade Swedie pga att någon körde på honom bakifrån. Stukad fot (hoppar på kryckor) vart resultatet + lite skador på hojen
Torkel skrev:Åh nej, det missade jag! Jag håller alla tummar jag har att det går bra för killen.
Goodstuff skrev:Ett problem med att ha längre mellan leden är ju att de som kommer längst bakifrån har ännu högre fart om det är en olycka längst fram. Ingen enkel fråga.
Ja då blir det mera plats att väja om någon får stopp.Chris Ash skrev:Jag tror att köra tre istället för fyra man i bredd gör större nytta isf, det är TRÅNGT i första kurvan på Falken.....
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |