Resultat Falkenberg

Chris Ash skrev:
Jag tror att köra tre istället för fyra man i bredd gör större nytta isf, det är TRÅNGT i första kurvan på Falken.....

Typ såhär.

:spammer

Bifogat

• DSC_1327 (Small).JPG
    DSC_1327 (Small).JPG
    38.7 KB · Visningar: 99
Chris Ash skrev:
Jag tror att köra tre istället för fyra man i bredd gör större nytta isf, det är TRÅNGT i första kurvan på Falken.....

Verkar vettigt men då ska inte avståndet mellan leden ökas som i MotoGP, kan bli ruggiga smällar då.

en jäkla finne (tydligen) som körde om mig vid slutet av rakan då jag fegbromsade !! .. o sen var han en snigel i kurvorna. Så när jag tog fart för att köra om så kör han brett och jag fick tvärnita varpå Rille oxå var reda att köra om, men han hann inte med att bromsa så istället med full fart körde rakt in i mig. Jag fick världens flygtur då hojen åkte in i en highsidervariant verkade som då jag katapulterade från hojen å stutsade o hade mig ut i sandfållan.

Sitter nu här med en (känns som) krossad fingertopp, överkörd underarm, blåtira storlek mastodont på ryggen och en fot som passar in på big foot, fast utan hår då. :p Blå är den och allvarligt så. Sen är foten sned oxå, den liksom är vinklad innåt. hum

Hojen är ... trasig. Rättså ordentligt. Får se om det blir några mer rejs i år.

Är det nån som vill köpa splirrans nya slicks? Jag har ett par som jag aldrig använde och jag måste sälja dom för att få råd med delar till R1an så den blir hel igen. Har även 3 par slicks som alla är i bra skick som jag kan sälja för 3000kr för alla.

Det hände efter denna bilden blev tagen:
http://homes.drzeus.cx/~oxydex/gallery/albums/040611/IMG_046.sized.jpg
Jag var liksom på attackspår å ville om, så ville även Rille.

Dammoln och Ambulans
http://homes.drzeus.cx/~oxydex/gallery/albums/040611/IMG_052.sized.jpg
http://homes.drzeus.cx/~oxydex/gallery/albums/040611/IMG_053.sized.jpg
http://homes.drzeus.cx/~oxydex/gallery/albums/040611/IMG_054.sized.jpg

Last edited:
Swedie skrev:
Hojen är ... trasig. Rättså ordentligt.

det beror på vad man jämför med.....
min bak ram med ljudämpare och allt slets av , gaffel + kronorna e fuckade, varvräknaren sabb, tror faktiskt att motorn har klarat sej men måste först riva och kolla allt innan man trycker på knappen....

ramen vill jag inte ens tänka på om den e sne :3freak

BrInK skrev:
min bak ram med ljudämpare och allt slets av , gaffel + kronorna e fuckade, varvräknaren sabb, tror faktiskt att motorn har klarat sej men måste först riva och kolla allt innan man trycker på knappen....

Jag såg din hoj rullas in o jisses! Den var ju faktiskt lite mer fuckad än min!! På min behöver jag byta ut troligen röret, plus grenrör (definitivt), kåpstag. Framhjulet var inte i position med styret, förhoppningsvis inget krökt utan bara vridet...

Swedie skrev:
Sen är foten sned oxå, den liksom är vinklad innåt. hum
BrInK skrev:

ramen vill jag inte ens tänka på om den e sne

Swedie; Se de' på den ljusa sidan, foten perfekt för minimotokörning...

Brink; kanske ändå vågar lämna in moppen hos din arbetsgivare...
*skall man göra ngt skall man göra det ordentligt*

BrInK skrev:

...var detta din? :eek:

Bifogat

• 302_0252b.jpg
    302_0252b.jpg
    141.3 KB · Visningar: 154
69:an skrev:
...var detta din? :eek:

Nä, BrinK kör inte Rookie600, han kör Standard600 och gick av i högfartshögern på baksidan.

/KetogaN

Goodstuff skrev:
Ett problem med att ha längre mellan leden är ju att de som kommer längst bakifrån har ännu högre fart om det är en olycka längst fram. Ingen enkel fråga.

Men om man samtidigt flyttar starten närmare första kurvan så blir det inte så fort innan första krök... Det som hände nu på Falken är ju en mardröm... men vad händer om någon bromsar ikull/krokar ihop vid 200-skylten på Gelleråsen..
.... AJJJJJJJJJ. Ännu mera mardrömmigt skulle man kunna tänka...
Men visst är det svårt...

Någon som vet varför Christian Nilsson i STD600 blev utesluten från resultatet??

Hörde att de kallade honom till tornet, och sen när jag kom hem så såg jag att det var reviderade resultat listor, där det stod DQ för Christian....

Bennybåge skrev:
Någon som vet varför Christian Nilsson i STD600 blev utesluten från resultatet??

Hörde att de kallade honom till tornet, och sen när jag kom hem så såg jag att det var reviderade resultat listor, där det stod DQ för Christian....
Disqualified, pga tekniska oegentligheter i efterkontrollen. Vet inte vad det var, men förmodligen nåt som inte var enligt reglementet

Nr:18 skrev:
Disqualified, pga tekniska oegentligheter i efterkontrollen. Vet inte vad det var, men förmodligen nåt som inte var enligt reglementet
Ja, så långt var jag också med... men jag undrade vad det var som inte var korrekt.. nån som vet?

Cagiva_Mito skrev:
Samma ställe som jag körde av på...trodde jag var den enda som körde av där :brinnerup
Vänstern är poppis att kana av på, om det va du som gick av i 125J så har jag vurpan på film, vill ni se :tungan

Bennybåge skrev:

Jepp, jag tog hans plats!

Back