Oj o ja det har jag sett... En hel del. Men vad ska man säga? Slår man av lite är det inte alls säkert att den som jagar bakom gör det osv... Jag vet att det är svårt. Bästa tipset är väl att få inte panik och var inte egoistisk. Om det nu går att förstå vad jag menar... Man behöver inte slå av mycket för att hamna på den lite säkrare sidan av förnedring. Men en del som jag sett ligger på 100% (tro mig det syns) skulle jag viljaGSXR1100R skrev:Du som jobbar som funkis har nog sett en del hemska saker, ge gärna lite tips till förarna hur dom skall bete sig vid gulflagg.
osv... Fan det är för eran skull vi funkisar är där ju... Sä snälla... Vi skiter inte i er, vi låter aldrig någonting ligga kvar på banan, jag riskerar min hälsa genom att föröka rädda någon annans som inte kan hjälpa sig själv... Så kör för helvete inte på mig för då får ni problem. Om jag fortfarande finns kvar och kan göra något åt det...
Skulle inte samtalsämnet vara OM vi respekterar gul flagg?
Förra året, slutet på flygrakan va? Bra gjort, minns fadäsen. Funktionären som höll i flaggan hade missat regeländringen... Till hans försvar så var rödflaggen alltid stilla förut...