Biltmore
Blood Group: Red
Hon är arresterad i Spanien....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När man tappat bort en pryl och sedan köper en ny likadan hittar man i regel den gamla.
Så beställ ett nytt pass nu direkCt!!1
Vet inte riktigt hur du körade då om de tog så lång tid. Kollade upp de lite snabbt med ViaMichelin men som sagt beror ju lite på rutten de var lite glädje timmar både plus och minus om man jämför mellan 20 tim och 41tim (nonstop)
It's all good..![]()
Var på kick off till barcelona förra året och dit var det inga problem för en tjej här på jobbet.
Enligt passkontrollen på arlanda var det lugnt med bara KK.
Dock inte i barcelona när vi skulle tillbaka, de har inte samma regler som i Svea rike och det vart ett jävla tjaffsande innan hon kom ombord![]()
Skaffar men det hos Polisen? Blir isf till att göra det. Smidigt är bra!Jag har tipsat om det i en tidigare tråd om samma sak (den jag postade länken till) och det är att skaffa ett nationellt ID. Samma storlek som körkort, bankkort m.m. och passar därför alldeles utmärkt i plånbok/korthållare eller dyl. 400 kr genom 5 år = 80 kr/året.
Skaffar men det hos Polisen? Blir isf till att göra det. Smidigt är bra!
Hon är arresterad i Spanien....

hon har tydligen internet i cellen och tror att hon befinner sig på hotellet![]()

Ska bara meddela att allt gick helt utan nágra problem!
Nár jag gick fram till incheckningen la jag bara fram mitt kk och boardingpass och stállde upp váskan pá bandet fór vágning precis som vanligt. Hon tittade pá det som med alla andra och ónskade mej bara en trevlig resa. Jag gick vidare till safetykontrollen och dár upprepades samma procedur utan att nán ens lyfte ett ógonbryn.
Sá dramatiskt blev det...
ustarut

Ja, men du ska ju resa hem också (antar jag)...![]()

Ja, men du ska ju resa hem också (antar jag)...![]()
20 timmar är nog en aning tidsoptimistiskt... Jag har just kört bil hem från Alicante. Visserligen lite söderut från Barcelona, men det tog exakt 41 timmar UTAN någon rast för att sova. Fy f-n vilken resa![]()

Ska bara meddela att allt gick helt utan nágra problem!![]()




Enligt passkontrollen på arlanda var det lugnt med bara KK.

Detta kan vara det sista vi hör från henne. Hon kanske hamnar i spanskt fängelse, eller skickas till kolonierna...

Eller så blir hon över-askad på flygplatsen när hon ska hem igen![]()
Eller så blir hon över-askad på flygplatsen när hon ska hem igen![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |