Resa utan pass?!

Skulle bara inflika att allt gick galant och utan några som helst problem att resa utan pass. Vid hemfärd från Spanien med Spanair la jag bara fram mitt kk och bordingpass och inga frågor ställdes eller en några undringar till om jag hade pass istället.

Så det går alldeles utmärkt att resa utan pass (precis som det står på polisens och tullens hemsida) inom EU/Schengen. :)
 
Skulle bara inflika att allt gick galant och utan några som helst problem att resa utan pass. Vid hemfärd från Spanien med Spanair la jag bara fram mitt kk och bordingpass och inga frågor ställdes eller en några undringar till om jag hade pass istället.

Så det går alldeles utmärkt att resa utan pass (precis som det står på polisens och tullens hemsida) inom EU/Schengen. :)

Kul för dig,välkommen hem. :)

Henrik
 
Skulle bara inflika att allt gick galant och utan några som helst problem att resa utan pass. Vid hemfärd från Spanien med Spanair la jag bara fram mitt kk och bordingpass och inga frågor ställdes eller en några undringar till om jag hade pass istället.

Så det går alldeles utmärkt att resa utan pass (precis som det står på polisens och tullens hemsida) inom EU/Schengen. :)

:tummenupp

Hur var Barcelona då? Vad skall man göra/inte göra och vad bör man se/strunta i?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top