Paco
Ny medlem
Du har inget att oroa dig för. Funkar perfekt att resa inom EU utan pass!
Gjort det många gånger själv till flera olika länder
Gjort det många gånger själv till flera olika länder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hotellet då, hotellet! De vill ha passet när man checkar in.
Och om planet måste nödlanda utanför Schengen, då får man inte gå ur planeten!!!!!!!!!!!111111111111111
Hotellet då, hotellet! De vill ha passet när man checkar in.
Och om planet måste nödlanda utanför Schengen, då får man inte gå ur planeten!!!!!!!!!!!111111111111111

Skulle säga nej då körkortet måste vara stämplat för EEC eller vad det heter... och det är inte våra.
Så se till 1) skaffa bättre ordning på grejer och 2) ett provisoriskt pass.![]()
Du har inget att oroa dig för. Funkar perfekt att resa inom EU utan pass!
Gjort det många gånger själv till flera olika länder![]()
Spanair kraschar fetare än simpla nödlandningar.

Hotellet kan ta sig i brasan.
Bara jag kommer ner, så kan resten kvitta.
Mañana mañana....![]()

Jag är inte flygrädd, min dröm när jag var mindre var faktiskt att bli flykapten. I löve flyga, tycker turbulens är bara roligt.
Speciellt de som blir skitnödiga av mista lilla ryck.![]()

Jag är inte flygrädd, min dröm när jag var mindre var faktiskt att bli flykapten. I löve flyga, tycker turbulens är bara roligt.
Speciellt de som blir skitnödiga av mista lilla ryck.![]()
Är det så går det ju att ta landvägen med.(20timmar eller nått iofs...
) På hojjen och gasa bara.![]()


Hoppas det löste sig. Ett tips är att gräva fram passet ett par dagar innan så att man åtminstone kan skaffa ett provisoriskt i tid.
För ca 10 år sedan flög en kompis till min syster. Schweizisk nationalitet på sitt ID kort till Köpenhamn. Förstår än idag inte hur hon lyckades. Hemresan gick lika bra.

20 timmar är nog en aning tidsoptimistiskt... Jag har just kört bil hem från Alicante. Visserligen lite söderut från Barcelona, men det tog exakt 41 timmar UTAN någon rast för att sova. Fy f-n vilken resa![]()
Sitteru på plane nu elle? Va?va? Svara! Vad är det för skitflyg du åker med, har de inte SH på planet eller?dunderhonung skrev:Ska flyga imorgon, kl 07 till Barcelona med Spanair
)|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |