Rent a negro

Gustav1 skrev:
Bingo är en razzejävel!!! :mad: :kocko

Jag finner negrer, särskilt amerikanska sådana rätt roliga. Skulle kunna tänka mig att hyra en dylik, kanske bli lite uppdaterad på ebonics osv. Är jag också en razzejävel då?

snabbåka skrev:
Kan du förklara lite mera ingående,du har bara hänvisat oss till en sida men inget mer.
Det är en bra sida, väl värd ett besök. Det länkas till olika sidor som folk gillar hela tiden. Jag gillar denna och länkar därför till den. Vad mer kan jag säga :confused:

Edit: har du kollat på sidan?

Gustav1 skrev:
Bingo är en razzejävel!!! :mad: :kocko
Den som sa det var det.

vilken komunist-sida, om inte jag känner för att ha nån neger-polare så är de väll upp till mej!:3freak ... å nej för fan inte nån sådan sida om muslimerna! dom försöker ju bestämma om vad vi skall visa i våra tidningar genom att bränna ner våran ambasad!
ut med dom, många här kanske inte träffar så många blattar, men jag träffar dom dagligen i skolan så jag vet iaf hur en stor del av borås yngre invandrare är, å dom verkar ha problem att skilja på "MITT" och "DITT" dom snor saker hela tiden som mp3 spelare telefoner osv.. och dom har även problem med att föra en normal konversation som tex att utan förvarning skrika som en jävla blådåre "EEEJJJ KOMPIZZZ"!!
ni får väll tycka då att jag är en rasistisk bonnjävel, men ja får ha vilka åsikter jag vill :tungan :hihi

Det var väl ett bibliotek här i Sverige som hade tjänsten "Låna en minoritetsperson".

Man kunde låna allt från en bög till en muslim, neger, asiat, flata eller vänsterpartist.

Jag tyckte det var en kul grej, man kunde gå dit och låna en neger och fråga honom om saker som t.e.x "Tycker du att du blir rasistiskt bemött på ICA?"

Eller fråga en bög "Blir du trög i magen dagen efter ett rejält skjut i prutten"

Om man nu funderar över sånt och inte har någon person att fråga i bekantskapskretsen.

Jag tror faktiskt att jag har täckt upp dom flesta minoriteterna i min bekantskapskrets, annars finns ju säkert resten här på SH.

McB skrev:
Det blir eldsjön för din del. Tveklöst.
På grund av hans aningen irrationella åsikter eller på grund av hans oförmåga att kunna uttrycka sig på ett vettigt och förståeligt sätt?

Å andra sidan, eldsjön it is, oavsett.

hållundan skrev:
På grund av hans aningen irrationella åsikter eller på grund av hans oförmåga att kunna uttrycka sig på ett vettigt och förståeligt sätt?

Å andra sidan, eldsjön it is, oavsett.

Både och.

The_Dannike_bo skrev:
vilken komunist-sida... jag är en rasistisk mopedåkare...
Haha, "komunist-sida" :D

Det här är en tjänst för hippa personer, som har råd att betala för sig, inte för tattare på moped (vad gör du på forumet, btw? Får du vara utanför 125-delen?). "One public lunch with rent-a-negro and you'll be on your way to being seen as the most cutting edge member of your circle." :yoparty

snabbåka skrev:
Kan väl tillägga i debatten att min "fruga" är av jamaicanskt ursprung.

Varför ska det tilläggas?
Jag bryr mig inte om hon kommer från månen, man får tycka vad man vill (än så länge) med eller utan jamicafruga.

GuW skrev:
Det var väl ett bibliotek här i Sverige som hade tjänsten "Låna en minoritetsperson".

Man kunde låna allt från en bög till en muslim, neger, asiat, flata eller vänsterpartist.

Jag tyckte det var en kul grej, man kunde gå dit och låna en neger och fråga honom om saker som t.e.x "Tycker du att du blir rasistiskt bemött på ICA?"

Eller fråga en bög "Blir du trög i magen dagen efter ett rejält skjut i prutten"

Om man nu funderar över sånt och inte har någon person att fråga i bekantskapskretsen.

Jag tror faktiskt att jag har täckt upp dom flesta minoriteterna i min bekantskapskrets, annars finns ju säkert resten här på SH.
Du kan låna en kollega till mig på Malmö Stadsbibliotek. Han är djurrättsaktivist och du kan även låna en muslim mm. 200 kr för en timme har jag för mig att det kostade.

Markus skrev:
Varför ska det tilläggas?
Jag bryr mig inte om hon kommer från månen, man får tycka vad man vill (än så länge) med eller utan jamicafruga.

Jag varken har eller kommer ifrågasätta vad någon tycker det skiter jag fullständigt i alla har rätt att tycka precis vad dom vill.

Att sedan du väljer att svara på mitt inlägg tycker jag är mycket märkligt
då du som skriver så välformulerade och "intelligenta" inlägg torde då besitta en intelligens som ligger över medelsnittet av våra kära övriga medlemmar :rolleyes:
Alltså tycker jag att du borde intagit mina tidgare inlägg och adderat mitt sista till det och sedemera löst ekvationen,men det gjorde du inte så då tycker jag att du gör det.

RedBaron skrev:
Du kan låna en kollega till mig på Malmö Stadsbibliotek. Han är djurrättsaktivist och du kan även låna en muslim mm. 200 kr för en timme har jag för mig att det kostade.

För 200:-/timmen kan man ju hyra flickor av alla möjliga nationaliteter och eventuella religioner, djurrättsaktivister är dom knappast eftersom dom sliter på musen....
Jag trodde man fick låna gratis på bibblan....

GuW skrev:
För 200:-/timmen kan man ju hyra flickor av alla möjliga nationaliteter och eventuella religioner, djurrättsaktivister är dom knappast eftersom dom sliter på musen....
Jag trodde man fick låna gratis på bibblan....
Jag tror de har infört avgiften för att se till att det bara är seriöst intresserade som lånar.

snabbåka skrev:
Alltså tycker jag att du borde intagit mina tidgare inlägg och adderat mitt sista till det och sedemera löst ekvationen,men det gjorde du inte så då tycker jag att du gör det.

Öh, vad tycker du att jag gör? :va
Jag har inte läst dina inlägg, jag tycker bara det var onödig info om din fruga. :pannkyss

Markus skrev:
Öh, vad tycker du att jag gör? :va
Jag har inte läst dina inlägg, jag tycker bara det var onödig info om din fruga. :pannkyss

Inlägget om min flickväns härkomst riktade sig inte till dig utan till trådskaparen. ;)

RedBaron skrev:
Jag tror de har infört avgiften för att se till att det bara är seriöst intresserade som lånar.
De som blir utlånade då, får inte de nåt betalt? Jag menar att om avgiften BARA är till för att sålla bort oseriösa lånare så ligger det implicit i saken att de lika gärna skulle kunnat låna ut djurrättsaktivister gratis. Och då blir det ju inga pengar till den utlånade. Låter han sig hyras ut gratis, utan ersättning för förlorad arbetsinkomst och sånt, eller betals hans arvode över den allmänna biblioteksbudgeten :confused:

@ Den lille dumskallen: sluta spamma i min tråd.

@ alla övriga: jag är tacksam om ni undviker att citera Markus i min tråd. Det är irriterande att han hela tiden slinker igenom ignore.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...