Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:Bingo är en razzejävel!!!:kocko
Det är en bra sida, väl värd ett besök. Det länkas till olika sidor som folk gillar hela tiden. Jag gillar denna och länkar därför till den. Vad mer kan jag sägasnabbåka skrev:Kan du förklara lite mera ingående,du har bara hänvisat oss till en sida men inget mer.
Den som sa det var det.Gustav1 skrev:Bingo är en razzejävel!!!:kocko
korvgubbe skrev:
The_Dannike_bo skrev:ni får väll tycka då att jag är en rasistisk bonnjävel, men ja får ha vilka åsikter jag vill![]()
![]()
På grund av hans aningen irrationella åsikter eller på grund av hans oförmåga att kunna uttrycka sig på ett vettigt och förståeligt sätt?McB skrev:Det blir eldsjön för din del. Tveklöst.
hållundan skrev:På grund av hans aningen irrationella åsikter eller på grund av hans oförmåga att kunna uttrycka sig på ett vettigt och förståeligt sätt?
Å andra sidan, eldsjön it is, oavsett.
Haha, "komunist-sida"The_Dannike_bo skrev:vilken komunist-sida... jag är en rasistisk mopedåkare...
Ukiwaza skrev:Alla har inte som huvudintresse att lära sig Aftonbladet utantill varje dag.![]()
snabbåka skrev:Kan väl tillägga i debatten att min "fruga" är av jamaicanskt ursprung.
Du kan låna en kollega till mig på Malmö Stadsbibliotek. Han är djurrättsaktivist och du kan även låna en muslim mm. 200 kr för en timme har jag för mig att det kostade.GuW skrev:Det var väl ett bibliotek här i Sverige som hade tjänsten "Låna en minoritetsperson".
Man kunde låna allt från en bög till en muslim, neger, asiat, flata eller vänsterpartist.
Jag tyckte det var en kul grej, man kunde gå dit och låna en neger och fråga honom om saker som t.e.x "Tycker du att du blir rasistiskt bemött på ICA?"
Eller fråga en bög "Blir du trög i magen dagen efter ett rejält skjut i prutten"
Om man nu funderar över sånt och inte har någon person att fråga i bekantskapskretsen.
Jag tror faktiskt att jag har täckt upp dom flesta minoriteterna i min bekantskapskrets, annars finns ju säkert resten här på SH.
Markus skrev:Varför ska det tilläggas?
Jag bryr mig inte om hon kommer från månen, man får tycka vad man vill (än så länge) med eller utan jamicafruga.
RedBaron skrev:Du kan låna en kollega till mig på Malmö Stadsbibliotek. Han är djurrättsaktivist och du kan även låna en muslim mm. 200 kr för en timme har jag för mig att det kostade.
Jag tror de har infört avgiften för att se till att det bara är seriöst intresserade som lånar.GuW skrev:För 200:-/timmen kan man ju hyra flickor av alla möjliga nationaliteter och eventuella religioner, djurrättsaktivister är dom knappast eftersom dom sliter på musen....
Jag trodde man fick låna gratis på bibblan....
snabbåka skrev:Alltså tycker jag att du borde intagit mina tidgare inlägg och adderat mitt sista till det och sedemera löst ekvationen,men det gjorde du inte så då tycker jag att du gör det.
Markus skrev:Öh, vad tycker du att jag gör?![]()
Jag har inte läst dina inlägg, jag tycker bara det var onödig info om din fruga.![]()
De som blir utlånade då, får inte de nåt betalt? Jag menar att om avgiften BARA är till för att sålla bort oseriösa lånare så ligger det implicit i saken att de lika gärna skulle kunnat låna ut djurrättsaktivister gratis. Och då blir det ju inga pengar till den utlånade. Låter han sig hyras ut gratis, utan ersättning för förlorad arbetsinkomst och sånt, eller betals hans arvode över den allmänna biblioteksbudgetenRedBaron skrev:Jag tror de har infört avgiften för att se till att det bara är seriöst intresserade som lånar.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|