Rent a negro

Bingo skrev:
De som blir utlånade då, får inte de nåt betalt? Jag menar att om avgiften BARA är till för att sålla bort oseriösa lånare så ligger det implicit i saken att de lika gärna skulle kunnat låna ut djurrättsaktivister gratis. Och då blir det ju inga pengar till den utlånade. Låter hann sig hyras ut gratis, utan ersättning för förlorad arbetsinkomst och sånt, eller betals hans arvode över den allmänna biblioteksbudgeten :confused:
Pengarna tillfaller de föreningar vars medlemmar ställer upp om jag minns det rätt.

snabbåka skrev:
Inlägget om min flickväns härkomst riktade sig inte till dig utan till trådskaparen. ;)

Jaså han, han är både bonnläpp och judehatare så han lär inte gilla att du hittat någon som inte passar in i hans landsbygdsidyll.
Det kanske känns exotiskt att länka till vad som helst från aMeRiCkA om man bor på landet, vad vet jag. :lol

RedBaron skrev:
Pengarna tillfaller de föreningar vars medlemmar ställer upp om jag minns det rätt.
Jaha, smart sätt att få in pengar till föreningen på. Du vet inte om någon av dem är duktig rörmokare? 200 kr/tim är billigt.

@ Markus: Schas, försvinn!

Citat:
De som blir utlånade då, får inte de nåt betalt? Jag menar att om avgiften BARA är till för att sålla bort oseriösa lånare så ligger det implicit i saken att de lika gärna skulle kunnat låna ut djurrättsaktivister gratis. Och då blir det ju inga pengar till den utlånade. Låter han sig hyras ut gratis, utan ersättning för förlorad arbetsinkomst och sånt, eller betals hans arvode över den allmänna biblioteksbudgeten

"förlorad arbetsinkomst och sånt" :D :D :D

Bingo skrev:
--//--
Det finns en massa extratjänster också:
Snipp...
Hahaa, jag skrattar så att jag trillar av stolen. Det måste finnas en marknad för något liknande i Sverige.
Vad tror ni om att man kan hyra en norrman i deras nationaldräkt som följer med runt och talar tomtespråk? Kan bli en stämningshöjare på en förfest.

The_Dannike_bo skrev:
vilken komunist-sida, om inte jag känner för att ha nån neger-polare så är de väll upp till mej!:3freak ... å nej för fan inte nån sådan sida om muslimerna! dom försöker ju bestämma om vad vi skall visa i våra tidningar genom att bränna ner våran ambasad!
ut med dom, många här kanske inte träffar så många blattar, men jag träffar dom dagligen i skolan så jag vet iaf hur en stor del av borås yngre invandrare är, å dom verkar ha problem att skilja på "MITT" och "DITT" dom snor saker hela tiden som mp3 spelare telefoner osv.. och dom har även problem med att föra en normal konversation som tex att utan förvarning skrika som en jävla blådåre "EEEJJJ KOMPIZZZ"!!
ni får väll tycka då att jag är en rasistisk bonnjävel, men ja får ha vilka åsikter jag vill :tungan :hihi

Men va faaaan... Swedie, nu har moppefuckona börjat regga sig igen!!

Om man nu ska vara lite ekonomisk - vilken nationalitet är billigast att hyra? Känns inte som att negrer är tillräckligt exklusivt för att jag ska betala såpass högt timpris.

zilog skrev:
Om man nu ska vara lite ekonomisk - vilken nationalitet är billigast att hyra? Känns inte som att negrer är tillräckligt exklusivt för att jag ska betala såpass högt timpris.

75kr/h skulle det smaka?

http://www.hyrlett.nu/

Kanske inte så exklusiva men billiga :tummenupp

"Kampanjerbjudande

Hyr in okvalificierad personal för enklare jobb:

bara 75 kr/tim*!!!

-> Beställ direkt!

* Ni försörjer med boende och mat."

Last edited:
The_Dannike_bo skrev:
vilken komunist-sida, plus en massa annan text :hihi

Haha!
Generaliseringens mästare! Jag är imponerad på riktigt. (Det händer att jag ljuger ibland)

Inlägget handlade om att hyra en Afro-Amerikan, sidan blev kommunistisk & alla invandrare i Borås är muslimer & snor mobiltelefoner. :D
Hmm, på vilket sätt är sidan kommunistisk?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul