Remiss om sänkta hastigheter (till 80)

Tldr, kan man få en sammanfattning? Är vi rökta?
Kort svar - ja! Om vi fortsätter att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att trafikstrategi inte berör oss. Om vi inte gör något åt/hyfsar till indikatorvärdena. Om vi inte återgår till att flyga under radarn utan fortsätter kråma oss som påfåglar inför allmänhetens och samhällets dokumenterande ögon.

Då är vi rökta. Inom 5 år.

Last edited:
Kort svar - ja! Om vi fortsätter att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att trafikstrategi inte berör oss. Om vi inte gör något åt/hyfsar till indikatorvärdena. Om vi inte återgår till att flyga under radarn utan fortsätter kråma oss som påfåglar inför allmänhetens och samhällets dokumenterande ögon.

Då är vi rökta. Inom 5 år.

Isf bidrar jag redan, livrädd för skymda krökar.

Skitsamma. Jag kör som jag gör! E jag för korkad för o köra säkert för att respektera min medtrafikant så borde jag gå hädan vid rätt tillfälle.
E de bara jag i singelolycka så dog jag lycklig. (dum är lättroad)

Bort med alla mötande o ge mig hela vägen så jag inte kan orsaka nåt för nån annan.

Skitsamma. Jag kör som jag gör! E jag för korkad för o köra säkert för att respektera min medtrafikant så borde jag gå hädan vid rätt tillfälle.
E de bara jag i singelolycka så dog jag lycklig. (dum är lättroad)

Bort med alla mötande o ge mig hela vägen så jag inte kan orsaka nåt för nån annan.

Om du är 60 eller äldre, är egoistisk och inte har barn/släktingar/vänner eller andra som skulle vilja köra motorcykel i framtiden så kan man göra så... :(

Jag försöker tänka liiite längre så att andra kan få möjlighet att uppleva det jag har gjort på motorcykel... :7peta

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra