notrightrider
Reklampaus
Se där - nu finns MC- och Mopedstrategi 3.0 uppladdad på Trafikverkets hemsida: http://www.trafikverket.se/contentassets/5a6bb7240f2c40a58f818c648c0a1913/moped_mc_strategi_2016.pdf
.
Börjat läsa.
3.0 kräver en ny tråd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se där - nu finns MC- och Mopedstrategi 3.0 uppladdad på Trafikverkets hemsida: http://www.trafikverket.se/contentassets/5a6bb7240f2c40a58f818c648c0a1913/moped_mc_strategi_2016.pdf
.
Börjat läsa.
3.0 kräver en ny tråd!
Kort svar - ja! Om vi fortsätter att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att trafikstrategi inte berör oss. Om vi inte gör något åt/hyfsar till indikatorvärdena. Om vi inte återgår till att flyga under radarn utan fortsätter kråma oss som påfåglar inför allmänhetens och samhällets dokumenterande ögon.Tldr, kan man få en sammanfattning? Är vi rökta?
Kort svar - ja! Om vi fortsätter att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att trafikstrategi inte berör oss. Om vi inte gör något åt/hyfsar till indikatorvärdena. Om vi inte återgår till att flyga under radarn utan fortsätter kråma oss som påfåglar inför allmänhetens och samhällets dokumenterande ögon.
Då är vi rökta. Inom 5 år.
Och Du har hälsan, är vid liv och kan skriva kloka inläggIsf bidrar jag redan, livrädd för skymda krökar.
Skitsamma. Jag kör som jag gör! E jag för korkad för o köra säkert för att respektera min medtrafikant så borde jag gå hädan vid rätt tillfälle.
E de bara jag i singelolycka så dog jag lycklig. (dum är lättroad)
Bort med alla mötande o ge mig hela vägen så jag inte kan orsaka nåt för nån annan.

|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |