Remiss om sänkta hastigheter (till 80)

Tldr, kan man få en sammanfattning? Är vi rökta?
Kort svar - ja! Om vi fortsätter att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att trafikstrategi inte berör oss. Om vi inte gör något åt/hyfsar till indikatorvärdena. Om vi inte återgår till att flyga under radarn utan fortsätter kråma oss som påfåglar inför allmänhetens och samhällets dokumenterande ögon.

Då är vi rökta. Inom 5 år.

Last edited:
Kort svar - ja! Om vi fortsätter att stoppa huvudet i sanden och låtsas som att trafikstrategi inte berör oss. Om vi inte gör något åt/hyfsar till indikatorvärdena. Om vi inte återgår till att flyga under radarn utan fortsätter kråma oss som påfåglar inför allmänhetens och samhällets dokumenterande ögon.

Då är vi rökta. Inom 5 år.

Isf bidrar jag redan, livrädd för skymda krökar.

Skitsamma. Jag kör som jag gör! E jag för korkad för o köra säkert för att respektera min medtrafikant så borde jag gå hädan vid rätt tillfälle.
E de bara jag i singelolycka så dog jag lycklig. (dum är lättroad)

Bort med alla mötande o ge mig hela vägen så jag inte kan orsaka nåt för nån annan.

Skitsamma. Jag kör som jag gör! E jag för korkad för o köra säkert för att respektera min medtrafikant så borde jag gå hädan vid rätt tillfälle.
E de bara jag i singelolycka så dog jag lycklig. (dum är lättroad)

Bort med alla mötande o ge mig hela vägen så jag inte kan orsaka nåt för nån annan.

Om du är 60 eller äldre, är egoistisk och inte har barn/släktingar/vänner eller andra som skulle vilja köra motorcykel i framtiden så kan man göra så... :(

Jag försöker tänka liiite längre så att andra kan få möjlighet att uppleva det jag har gjort på motorcykel... :7peta

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg