Maestro
Ny medlem
Från sidan sa du Einstein?
Se där, det syns ju inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Från sidan sa du Einstein?
*Suck*
du skämtar förstås, och självklart så ser du ju att de är redigerade
Den här diskussionen blev till en riktig pajkastning.
Heh
Ja. Vi kan väl enas om att alla är medvetna om att möjligheten att tjuvar använder bilderna finns och att fotografen får göra ett val om han vill maska eller inte. Så, då är vi klara.. right?
Fast med några hundra bilder så är det ett jävla jobb att gå igenom och rensa reggplåtar. Dessutom har jag lite svårt att se problemet, regplåten syns ju ändå när man är ute och kör, dessutom kan ju nån "bultenfotograf" vara Hasse Hojtjuv som står å fotar hojar bara för att samla på sig regnummer.
Nejdå, det var mer bara något som lät bra, högst egenpåhittat, så alla Hasse där ute kan sluta skicka hatbrev"hasse hojtjuv"? syfta du på nån personligen? eller är det bara ett uttryck?![]()
"hasse hojtjuv"? syfta du på nån personligen? eller är det bara ett uttryck?![]()
Skojar du?
Eller så kanske det är du som borde fundera på att flytta?
Tror du att det är på grund av foton på nätet som du fått hojarna stulna eller för att någon spanat in dom på gatan? Om det är ett lokalt HBG problem så är det nog inte så svårt att svara på den frågan.
Men kom igen!
Jag lade mig i diskussionen för att de brukar sluta med att folk KRÄVER ditten o datten hit o dit från fotografer.
Nu har ju tråden varit sansad och framförallt har ju TS skrivit vettiga saker om vad han ÖNSKAR. Varför ska då nån amatörfotograf kasta bensin på elden? Hur kul e fotokurvan utan hojar?
lite borttagen text
Vad är det som "krävs" av fotografer?
Bara nyfiken.
eller så köper man photoblocker spray och sprayar på skylten så är problemet löst för dom som vill...
http://www.photoblockeruk.com/special/
förstår inte frågan riktigt.
fan nu e jag här o skriver igen.
Detta förutsätter ju att fotografen även bränner av en blixt, utan en sådan så kommer din regskylt lysa med sin närvaro lika klart som om du inte sprayat![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|