(Min fetstil)
Dock är jag fullt medveten om att det är lönlöst att argumentera med ett gäng haschromantiker, likväl som det är omöjligt att förklara för en alkoholist att han har ett problem.
Vet ni vad. Braja kommer aldrig att bli lagligt i Sverige, finns inte en sportmössa. Det lär inte heller bli uppklassat, så vi står där vi står. Ta och rök skallen av er bäst ni kan. Jag har sedan länge lämnat de kretsarna och tänker aldrig umgås med folk som röker, käkar affe eller håller på med sån skit igen. Det är inte värt besväret. Ni vet att det är ofarligt eftersom inget hänt er, precis som ni vet att man kan skita i järnvägsövergången eftersom ni aldrig har krockat där. De som sett folk som smullit med tåget har känt fel folk.
Visst.
Jag tror att alla som läser den här tråden har dragit sina slutsatser. En del väljer att tro på att tåget finns där, andra väljer att inte tro det. Alla får fatta sina egna beslut. De som röker braja brukar sällan drabba någon annan än sig själv, sina vänner och sina anhöriga och jag kommer aldrig att vara i någon av de grupperna igen så jag skiter faktiskt blankt i om jag kan övertyga er.
Dock är det jävligt synd att ingen kan komma på en sån drog utan bieffekter, framförallt lagringen, som man skulle kunna låta ersätta alkoholen...
CLEW,
intressant med negativ feedback på ett inlägg som mestadels innehöll utdrag ur den rapport som de som här hävdar att cannabis är ofarligare än tobak och alkohol försöker stödja sig på.