Regeringen: "Endast klass 5-hojar får brukas i Sverige"

Status
Ej öppen för fler svar.
Huuh. Inte skämta om sådana saker, är väl inte helt omöjligt att något sådant skulle komma på tal.

FAAN JAG GICK PÅ DET!
jag skrek som ett skållat troll i vardagsrummet!

Personen som skrev detta varnas då jag höll på att dra fram flaskan med tändvätskan, knyta på en trassa, tända eld o kasta in i moderatjävlarnas möteslokal på måndag moron o bränna upp hela jävla packet!
:4skrika

Snacka om att jag ryckte till när man läste det... :skrämd :skrämd

Det värsta är att våra politiker skulle kunna komma med ett sånt puckat lagförslag. :fakta

You got me there.:tummenupp
Fick en klump i halsen och hann tänka att jag kör min hoj ändå mummel :mad: :huvet .

Inte luras så Swedie kan ju ge politiker "nya" ideer.

Med hull och hår som sagt....för någon minut tills polaren påminde mig om datumet idag när jag visade honom.....hann ju surna till rejält här! :mad: :D

Det där var fan nästan ett slag under bältet...usch... Swedie, du lider av sjuk humor! :dummer

Glad Påsk! :tungan

Känns det bra Swedie?

:tummenupp Hahaha, mannen som får ett "helt" sverige att känna några sekunders otrevlig panik! :näsblod

:huvet :D

Fyyy Fan!!!

Jag fick fan damp!!! Hade ingen aning om vilket datum det var... Nu har du allt gått för långt Swedie :näsblod :rolleyes:

Var det bara jag som tyckte det var ett jättebra förslag?

Vilka fina försäkringspremier det skulle bli på R1, GSX-R 1000, CBR 1000, ZX10R osv.

De flesta skulle väl mygla med det som man gör med mellanklass mc. Men billigt tror jag på :D

Billigt och billigt.. mellanhojar får ju betala för full effekt, så det skulle nog bli likadant om ett sådant här lagförslag skulle gå igenom :va Uscha!!:gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...