Regeringen: "Endast klass 5-hojar får brukas i Sverige"

Status
Ej öppen för fler svar.
Mc

Sitter framfor en data i Marocko och ser detta inlagg.......
Magen kniper sig som den aldrig gjort tidigare.
Tankarna som slar mig. Kommer jag aldrig far aka sporthoj igen????
Kommer jag kunna salja hojjen utan att forlora en jatteslant osv???

Lange sen jag kant mig sa blast....;
Bra dar Swedie, hela min semester holl pa att bli forstord.

Till alla dar hemma, njut av varen, snart syns vi pa vagarna.
En annan sitter snart i solen med 28 gr varme o pina coladan flodar som aldrig forr.....

MVH Chriz

Snacka om hjärtflimmer. Phew!!!! Thank god all is well.... :)

/a

Det var ett ytterst elakt aprilskämt :D Har just skaffat en ny FZ6 och min första tanke var: "Hur fan ska jag kunna sälja den utan att förlora alla pengar?"

Mina tankar gick direkt till Nazi Tyskland för ett ögonblick, men pust här har du för att du lurde mig...:arsele :D

/RedKnight

Men helvete vad du skräms! Jag satt här och läste det och blev riktigt deprimerad och förbannad. Men puh vad lättad jag blev när jag läste kommentarerna.

(nyhet)

VIKTIGT! Ett pressmeddelande landade i emailen just som informerar mig om att sportmotorcyklar, alltså vad försäkringsbolagen klassar som klass 7-motorcyklar, kommer förbjudas eller måste strypas ner i effekt från 1 juli. Det är ett ersättningsalternativ för lagförslaget om att föra in en ny trafikförsäkringsskatt för att täcka olyckskostnaderna som tillhör klass 7-hojarna. Nu skall endast endast motorcyklar av högst klass 5 tillåtas framföras på vägen. Frågan är nu om sporthoj.com som sajt behövs längre...? vad ska vi nu göra? 28 April har SMC en kampanjdag över hela landet mot både trafikförsäkringsförslaget och regeringens nya förslag. Kommer du delta och protestera?

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=464

good luck när vi e med i europa!!!! haha
bra april skämt förresten...

Asså de där va lite väl dumt, hajja att de kommer bli skatt på internet nu när havla MC befolkningen dör av hjärtstillestånd när du skriver sånt därnt :P

2856143 Asså de där va lite väl dumt, hajja att de kommer bli skatt på internet nu när havla MC befolkningen dör av hjärtstillestånd när du skriver sånt därnt :P
snart är det nog skatt på antalet hjärtslag inom sveriges gränser...

:hoppskrat :crash Lite gick man ju på de trotts att man har en klass 5 hoj :) tänkte på alla man känner som har köpt nya klass 7 hojar för denna sommar :rolleyes: Ett - Noll till Swedie :hoppskrat :Rockbanan :lol :hihi

:D Snabba bud i Mellerud, bara att strypa till 1.a Juli då, suck...:rolleyes: :D

Ett annat mail dök upp i min mail nyss. Eftersom SBK-hojarna är så jävla tunga att gräva upp ur leca-kulorna kommer de klasser som kör mer än 600 cc att helt ersättas med 125 Jr.

Vad klassas som klass 5 hoj ?????? Har en yamaha MT-01 tjänstevikt 260 effekt 90 hk klass??????

bra jobbat, den gick man på stenhårt trodde jag skulle klara mig idag men men.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph