Red Bull Grand Prix of The Americas

Meeh x 2!!?!??
En Ducce kör om en yamma??!?
Va e de hä för rejs? :va

Vad fan är det som händer, det här e ju för fan löjligt, varför strular inte däcken för honda, jag menar, marquez pressar sina bridgestone utan konstigheter hur i helvete kan dom ha tagit för rossi alla redan:confused:

Last edited:
Ett fjolårsrejs... :)

Shit med CC, hoppas han är okey:( Shit med Yama -VR ska göra som jag säger och köra hårda däck:mad:

Skoj för Iannone att fightas där uppe:)

Last edited:
Jösses vad överlägsna Repsol Honda var idag. Grymt kört av Dovi dock! Kul att se. Lite svagt at Bradl att inte kunna ligga närmre de båda andra Hondorna i mitt tycke. Och sist men inte minst, vad pysslar Lorenzo med? Måste ju varit en riktig härdsmälta i starten, trist.

Bromsproblem för Rossi? Såg ut som han gick och kolla höger fram när han kom in i boxen.

Bruten handled för Crutchlow. Tungt...

Bruten handled för Crutchlow. Tungt...

Jobbigt, tar några veckor det.....

Var det framhjul som vanligt?
Såg inte mer än att han rullade.

Tråkigt för Rossi vad det nu var, han såg hungrig ut, var det Lorenzos lilla "ryck" som fick han att tappa koncentrationen och gasa för mycket i starten kanske, blev lite märklig start för några.

Bradl som vanligt tyckte jag, räckte inte riktigt till när det gällde, däremot riktigt vasst av Dovi och framförallt Smith, kanske förtjänar den där styrningen ändå. ;)

Shiite at Rossi´s däck tog slut
DOVI !!!
Marques är han klar nu redan ...................

:tummenupp för:
Marc - övermänskligt
Dovi - grymt kul
Smith - grymt kört

:confused: för:
Lorre - whuut?
Rossi - vad hände? bromsar? däck? whuut?
Redding - whuut?
Ducati - hur länge får man köra utan att förlora några liter soppa?

Stort "Get well soon!" till Cal! :(

denna har säkert vart uppe tidigare:
http://www.motomatters.com/analysis/2014/03/23/2014_motogp_rule_cheat_sheet_the_open_fa.html

tycker väl att det gör hela MGP lite solkigare helt enkelt.
kör på lika förutsättningar!! lite cynisk som jag är så tycker jag nog att det enda som ducatis nya magister har gjort är att läsa reglementet och hitta ett kryphål..
mao, det borde ha stått 4 hojar i parc ferme.

Det är ju snarare ett tecken på att "prototyp"-klassen inte är en prototypklass när tillverkare väljer att "klassa ner" sig för att kunna utveckla sin prototyp under säsongen... Ducati hade inte kunnat göra sig av med problemen de har om de inte fått bygga om prototypen, mestadels motorn, under säsongen så då hade de lika gärna kunnat skita i att köra i år.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP