Rea Mc utrustning

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
Såg en annons där det var rea på mc utrustning. Butiken heter bullfighter och ligger vid friggargatan. Har de bra grejer där? Min kompis var där idag och han köpte skinnställ för 1500. Själv behövde jag en hjälm, och han sa det fanns en mattsvart hjälm för 1000(deras egna märke). Är det något att ha?

Jag köpte ett par handskar med knogskydd för typ 3 sommrar sedan, e fortfarande i toppskick! Så jag e nöjd med dom i alla fall.. Resten vågar jag inte utala mig om....

Jag har deras svarta skinnställ, race stövlar, race handskar och rygg sydd. Köpte grejorna för ca 3 år sedan och jag är hel nöjd med utrustningen! Skaerna är fortfarande som nya. Helt klart pris värda!

Jag har deras svarta skinnställ, race stövlar, race handskar och rygg sydd. Köpte grejorna för ca 3 år sedan och jag är hel nöjd med utrustningen! Skaerna är fortfarande som nya. Helt klart pris värda!

Kostade totalt 2 000 pix...? :) Har du kraschad med dem, så att du vet att du kan vara nöjd med grejorna?

Kostade totalt 2 000 pix...? :) Har du kraschad med dem, så att du vet att du kan vara nöjd med grejorna?

Jag har faktiskt kraschat i ett av deras skinnställ,överslag i 80 km på asfalt.

Skinnet höll bra men en del av sömmarna sprack,men det får godtjänt så jag reste på mig med ett minimalt skrubbsår utav hojen som landade på vaden.

Skall finnas bilder här på forumet någonstans.

Har också deras skinställ, stövlar och ryggskydd. Funkade ju när jag klotade min hoj iofs. Prisvärda är deras grejjer. Men jag vill vara säker så jag ska kolla på nytt skinnställ iaf, så att man vet att man har kvalitet. Det är ditt liv vi snackar om. Spara pengar och köp en riktig hjälm och ställ är mitt tips.

Köpte deras grejer till bilskolan, men i stort sett alla kläder sprack i sömmarna :(

Hörde dock igår av en mc-elev: att halvarssonryggplatta vann i test, sedan kom ett ryggskydd ifrån matbutiken lidl....

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026