Sök för fan fakta om man dömer ut nåt!!!!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sök för fan fakta om man dömer ut nåt!!!!!![]()
Ja det undrar jag fan me.. hoppas verkligen inte att dom e det..
bara för att man har svenska flaggan (eller hojen i samma färg) så e man fan inte rasist. Man ska fan va stolt över sitt land!!!
bla bla bla bla bla
...maken till nonsens lär jag nog inte få glädjen att läsa på SH innan nyår...![]()
![]()
...
nysvenskar kallar svensson rasist, utan att ens tänka på att de tack vare vår fria utrikespolitik fått komma ifrån sina helveten till land och till en bättre tillvaro. är det inte värt nånting? "hej, välkommen hit! varsågod att köra vårt land i skiten, precis som ni gjort med ert eget!"![]()
takCsammhet är på sin plats
![]()
![]()
vari vår stora välvilja att frälsa folk från den terror som härjar i deras hemland ligger det fel som gör att vi förtjänar att tilltalas rassist??![]()
![]()
Vad är det för tradition du vill hålla på som nysvenskar inte tillåter dig att "utföra"?3220593men vadå, stämmer det inte? jag är inte rasist på något sätt och har inget emot invandrare, tycker bara det är märkligt att vi blir kallade rasister av dem för att vi håller på våra traditioner när de håller på sina i ett helt annat land än sitt eget... ok, mittentjaffset är mest dravel för att fylla ut argumenten, men om du inskränker det som ska kommenteras till första och sista meningarna, var har jag då fel?
När någon kallar dig rasist utan att ha någon anledning så försöker personen i fråga provocera dig, och det verkar fungera utmärkt.
Tror du det är de som som flyr från krigshärjade länder som startade krigen eller vad menar du med "precis som ni gjort med ert eget"?
Ett sätt att se på det hela är också att du, bara för du råkar va född innanför några utritade landsgränser som är skapade av krigsgalna kungar för flera hundra år sen, inte har ett skit mer rätt till den mark du står på än någon annan.
Vad är det för tradition du vill hålla på som nysvenskar inte tillåter dig att "utföra"?
...
det jag syftar på är flagghissning, nationalsånger och dylikt. sådant som man blir kallad rasist för helt enkelt. och nej, jag syftar inte på nazi-hobbyer nu![]()
Förr brukar vi hissa flaggan när någon fyller år samt på nationaldagen. Jag har aldrig blivit kallad rasist för det.
Sen angående nationalsången... personligen sjunger jag inte så jävla ofta. Går du runt o sjunger på stan eller när har du blivit stämplad som rasist för de? Förövrigt kolla jag på hockey för ett tag sen o där spelades nationalsången men ingen verkade ta illa upp eller beskylla någon för att vara rasist.
Det du skriver stämmer inte alls överens med min verklighet.3220626samma här, men till skillnad från dig har jag blivit kallad rasist för det. och det är det jag menar är fel, när traditioner döms ut som rasism.
jag sjunger så sällan jag kan, och sjunger absolut inte nationalsången offentligt just för att man isåfall blir kallad rasist, men vid tillfällen där det faktiskt är ok (eller bör vara), tillexempel som du nämner: ishockey, händer det även då att nysvenskar lackar ur. ta fotbollsvm tillexempel. folk är som mest nationalistiska vid världsmästerskap och dylikt, men att då bära sitt lands flaggor och sjunga dess nationalsång för att stödja landet i fråga uppfattas numera som rasistiskt/nazistiskt. det i kombination med att vi ju faktiskt i princip har räddat invandrarna från de hemskheter och den terror som härjar i deras hemland och trots detta blir kallade rasister sätter griller i huvudet på mig... var har vi gjort fel? och med vi menar jag gemene man, inte hobbynazister som faktiskt ÄR rasister/nazister. är det inte en rätt intressant frågeställning?
3220639kom igen , någon kom igen...
jag e svart skalle o väntar ivrigt på lite coola inlägg
kom igen , någon kom igen...
jag e svart skalle o väntar ivrigt på lite coola inlägg
Det du skriver stämmer inte alls överens med min verklighet.
Ett sätt att se på det hela är också att du, bara för du råkar va född innanför några utritade landsgränser som är skapade av krigsgalna kungar för flera hundra år sen, inte har ett skit mer rätt till den mark du står på än någon annan.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |