Rasist????

Last edited:
fan man blir ju bara så förbannad på en del människor ibland..

hade det inte varit för att det finns så jävla mycket invandrare utomlands så hade jag lämnat detta landet med en gång. :mad: :mad:

Eller som den intervjuade skinnskallen plägade uttrycka sig i en TV-soffa för några år sedan: "Jag ska fan flytta till ett land som inte tillåter invandring" :hihi

missat denna tråden men du skulle fan haft medalj .. hatar alla idioter med förutfattade meningar ...

är själv helrakad p.g.a tunnhårighet .. och hamnade i en kul diskution på jobbet med en allmänt dryg arbetskollega ..

-han: är du skinnhead ?
-ja hur så ?
-han: varför det ? vad har du emot invandrare ?
-inget! du vet väl om att man kan vara skinnhead utan att va rasist ?
-han: öhh .. hmm ..
-jag har åsikter som alla andra, men är fan inte rasist för det!
-han: nej men ...
-nej men ingenting .. du är så jävla korkad och tror jag är rasist för att jag
p.g.a tunnhårighet valt att inte ha kvar håret .. du borde fan fundera på at slå något hårt i skallen på dig själv så du vaknar ...

sen gick jag .. han bara satt och tittade och enligt dom som satt kvar sa han inte ett pip på en bra stund ...

Jag håller på pensionärerna, man kan för fan inte åka omkring på en gul/blå hoj och tro att man inte är rasist :mad:
Därför fick min husaberg bli svart men då fick jag ta emot massa glåpord från rasisterna istället :(
Ingen gillar mig :gråta

Ingen gillar mig :gråta

Börja köra KTM så är problemen ur världen. Den oranga färgen får ingen att bli arg. Bara må lite illa............

Tråden är väl i ett sådant skede att den kan spammas sönder, eller????
Om så icke är fallet måste jag dementera samtliga av mig utförda inlägg.

Lycka är att inte äga en blå/gul motard, tänk om man var rasist, sitt yrke till trots.:D

Vad ska man egentligen säga om det här? det är ju pinsamt... gillar man inte blågult får man väl flytta till ett annat land då, oavsett om man är född här eller inte... Färgerna representerar ju sverige som helhet med allt vad det innebär(gott och ont). ALLA svenska medborgare ska omfamna dessa färger och på nåt litet vis vara stolta över dom. Om inte så är man som sagt i fel land.....

Fråga vilken "blatte" som helst om åsynen av svenska flaggan väcker anstöt.. å dom kommer att skratta på sig. När ja snackar med polare å bekanta av utländsk härkomst angående just sånna här saker så blir dom lika förbannade som jag....

Edit: Ska fan gå ut å rolla gixxern blågul DirekcT11!!:6surkart :6surkart :glömdet

Last edited:
AAAAAAAAAAAHAHAHAHA!
:rofl :rofl :rofl :rofl så jävla kul! skulle vilja sett din min :D

Haha kan inte sluta garva...

På tal om helt meningslösa påhopp så hände en skum grej för ett helt gäng år sedan.
Jag var på väg hem fråk krogen en natt runt 03 snåret. Knallandes med kraftig bly-keps och den där klassiska "luta-sig-framåt-och-låta-gravitationen-sköta-gåendet"-stilen på en cykelbana utefter E18 i Karlskoga så stannar en bil vid vägkanten ett par meter från där jag stod. Det fanns inte någon annan vare sig bil eller fotgängare vakna.
Bilrutan vevas ner och en gubbe/kille sticker ut huvudet:
Killen:"Hörrö du, grabben?"
Jag: "Jao?"
Killen:"Du har telefon."

Sen kommer det en telefon i bordsmodell i bakelit (eller plast kanske det var, men en såndär med nummerskiva) flygandes och landar vid mina fötter.
Sen vevar killen upp rutan och bilen drar iväg.

När ja snackar med polare å bekanta av utländsk härkomst angående just sånna här saker så blir dom lika förbannade som jag....

En arbetskamrat som kommer från Libanon köpte en svensk flagga och hissade på tomten (han har bott här rätt länge) direkt så kommer hans ena granne ut.

Det är ett äldre par i pensionsålder, dom frågar om han är rasist varpå han flippar ur totalt, slänger sig i bilen och drar till närmaste ställe där dom kränger flaggor.

Väl hemma igen springer han in på grannens tomt och hissar en svensk flagga i även deras stång :tungan

Sverigeflaggan for the win! Fan jävla hyckleri att påstå att man är rasist bara för man gillar att flagga och sjunga nationalsången. Sjuka mäniskor det bor i Sverige. Dom kan få en egen ö som inte har någon nationell tillhörighet alls.
Kan dom stå där och va passiva. Jädrigt kul story för övrigt ;-)

HAHAHAH :rofl :rofl :rofl :rofl

Peka fingret år dem var töntigt... du skulle ha gjort en riktigt fet jävla Fuck You Burnout!! :yoparty

Hej igen

Kul att se att den här tråden vart så uppmärksammad. Kan tillägga att jag inte har fått några fler påhopp över min gulblåa husa.... :)

så jävla typisk moral sverige, enda landet i världen där man inte ska visa vart man kommer ifrån.... Nu är ju inte fallet att du målat din hoj gul & blå, men i sverige är det inte meningen att man ska ha nått som visar att du är svensk....

HaHa! De finns många tomtar.. Stackars alla som har svart hoj... dom e väl alla satanister då..

Haha, jag hade bara börjat skratta åt dom och tappat orden.
Men va fan, dom äldre borde ju tycka att det är fullt normalt med blå&gula hojar, eftersom för i tiden fanns det ju ingen koppling mellan svenskafärgerna och rasism.

Om man är tex i spanien, då hänger ju deras flaggor lite överallt, och deras första tanke när dom ser deras flagga är ju inte rasism direkt.

Hur blev svenska flaggan en symbol för rasismen?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon