Rasist????

En arbetskamrat som kommer från Libanon köpte en svensk flagga och hissade på tomten (han har bott här rätt länge) direkt så kommer hans ena granne ut.

Det är ett äldre par i pensionsålder, dom frågar om han är rasist varpå han flippar ur totalt, slänger sig i bilen och drar till närmaste ställe där dom kränger flaggor.

Väl hemma igen springer han in på grannens tomt och hissar en svensk flagga i även deras stång :tungan

Haha.. vilken skön lirare.... :bow :klappar

missat denna tråden men du skulle fan haft medalj .. hatar alla idioter med förutfattade meningar ...

är själv helrakad p.g.a tunnhårighet .. och hamnade i en kul diskution på jobbet med en allmänt dryg arbetskollega ..

-han: är du skinnhead ?
-ja hur så ?
-han: varför det ? vad har du emot invandrare ?
-inget! du vet väl om att man kan vara skinnhead utan att va rasist ?
-han: öhh .. hmm ..
-jag har åsikter som alla andra, men är fan inte rasist för det!
-han: nej men ...
-nej men ingenting .. du är så jävla korkad och tror jag är rasist för att jag
p.g.a tunnhårighet valt att inte ha kvar håret .. du borde fan fundera på at slå något hårt i skallen på dig själv så du vaknar ...

sen gick jag .. han bara satt och tittade och enligt dom som satt kvar sa han inte ett pip på en bra stund ...

Exakt! Det är verkligen inte många som vet om det eller vill fatta att man kan vara skinnhead utan att hata andra grupper/raser what ever

Själv är jag mest åt det nationela hållet men jag hatar inte invandrare eller några andra för det? Jag älskar bara mitt land och är stolt för det.:)

än så länge är det inte olagligt iaf..:rolleyes:

Edit: jag har en gul blå leksak:yoparty

varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök ?

vilka historier alltså...shit..

allltså jag är så trött på att man inte får hissa sveriges flagga förän man kallas rasist..en blå/gul husa..haha..lol .. inte sjunga nationalsången i kyrkan..

ska vi flytta till ett muslimland o säga att vi vill bygga en svensk skola, en kristen skola.. ha griskött i skolan.... får vi det..eller får vi ta seden ditt vi kommer..eller bli stenade?.. jag blir så trött....

tror ni att det kommer en ny laserman snart... det tror faktiskt jag..
nej men allvarligt... Man måste ju få stå för sitt land.. fega j*+0/ politiker som är rädda för att stöta sig... oooo..irriterad man blir..så nu har jag skrivit av mig..

ha de bra!!

Vad händer om man tågar genom stan och bara bär svenska flaggan bara sådär?
Kan man bli anmäld för provokation?

:näsblod stakars firre asså.. du e taskig du...

ps: till o med blattar börjar tycka det e mycke nu;) hehe
farsan vart sne när syrianerna öpnna pizzerior över alt, han sa j...a svart s.... jag säljer min jugge pizza o drar till norge o jobbar... han har vart där i 9 år nu...
han bara garvar åt svenskarna, hehe

ps fisk e fan inte gott:yoparty :gnissla :gnissla :gnissla :gnissla

ok,du har rätt..... vi går på nån annan, tex min kona i röva:D

ps; nu ska jag ut o köra med min 1000 cc krach kåpa o inget ljus,, ska ner mot bulten o dra en repa

hoppas på fåmed mig lite grävlings skinn hem för vinter päls , snart skoter tid M(:D :gnissla :gnissla :gnissla
nån som e på??

Nä, men jag köper gärna grävlingsskinnet. Behöver material till en ny hatt.

uppfattat, e ute tills det ljusnar , sattsar på 4 skinn du får 2 ett ska pizzabagarn få, så han inte fryser sin stora jugge gurka av sig när han e ute o far runt på jobben... vi måste vara rädda om varandra;)

tebax runt 6.26 i morgon biti

häpåre

varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök ?
...
ska vi flytta till ett muslimland o säga att vi vill bygga en svensk skola, en kristen skola.. ha griskött i skolan.... får vi det..eller får vi ta seden ditt vi kommer..eller bli stenade?.. jag blir så trött....

Och rödlök? Och svartpeppar?
Glöm inte nubben till skinkan och en topless-strand :fyllisar :öl :tuttar :dricka

Måste bara berätta om en sak som hände på jobbet ett antal år sedan. Vi hade en stereo med cd spelare. Framför stereon låg en massa cd fodral och en av de fodralen var just Ramstein. Just en av alla dagar som vi spelade olika cd skivor så kom en mörkhyad person och han såg våra cd fodral. Senare på dagen så kom vår chef ut och bad oss försöka gömma cd fodralen lite så kunderna inte ser dem så tydligt. Du hade dumfan trott att Ramstein var en rasistisk musikgrupp & ringt huvudkontoret och påtalat detta. Vad säger man? Sök för fan fakta om man dömer ut nåt!!!!! :mad:

Det var med största sannolikhet riktigt äkta svennesvenskar, ingen annan hade varit så jävla inskränkt och trög:va

Tveksamt eftersom en väldigt stor del av våra pensionärer är främlingsfientliga.

Dom är även just väldigt inskränka så det kan ju vara så att dom är väldigt extrema åsikter "åt andra hållet".

Själv kör jag en dansk Ducati!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...