Ramnaslätt....

Låter bra!

davve skrev:
2273990 om inget oväntat dyker upp så kommer jag! :)
¨
Kul att du kan hänga med :) se till att din polare kommer med han som vi snackade med på ramna idag, :tummenupp
MVH coffe

jerkybartman skrev:
2274318 ¨
Kul att du kan hänga med :) se till att din polare kommer med han som vi snackade med på ramna idag, :tummenupp
MVH coffe

Hehe, det kan jag tyvärr inte påverka då det va första gången jag träffa han. Men han vet ju om tiden och platsen i alla fall.

hehe

davve skrev:
2274441 Hehe, det kan jag tyvärr inte påverka då det va första gången jag träffa han. Men han vet ju om tiden och platsen i alla fall.

hehe trodde du kände han ;) men ska du ut och köra idag eller? ramna eller något?
MHV coffe

jerkybartman skrev:
2275042 hehe trodde du kände han ;) men ska du ut och köra idag eller? ramna eller något?
MHV coffe

Nja, tror det blir fotboll i afton. Känner mig jävla seg i värmen.. Så husan får vila tills imorn. :va

Steel Tormentor skrev:
2275200 tja! jag som va på ramna igår.. tror jag kommer t viared imorn :tummenupp , inga ute å rullar ikväll lr?

Välkommen! Gött att du hittade hit :) Behöver lite mer motarder, och då framför allt husor till Borås-avdelningen :hihi
Blir ingen hoj för mig ikväll, tar det imorn istället..

davve skrev:
2275231 Välkommen! Gött att du hittade hit :) Behöver lite mer motarder, och då framför allt husor till Borås-avdelningen :hihi
Blir ingen hoj för mig ikväll, tar det imorn istället..

jepp :D servat å putsat på hojen. smäckte ett fjäderfä på väg hem igår, såg ut som fan :död , tur inte fanskapet gick i kylet iaf :Rockbanan

Hehe

Steel Tormentor skrev:
2275266 jepp :D servat å putsat på hojen. smäckte ett fjäderfä på väg hem igår, såg ut som fan :död , tur inte fanskapet gick i kylet iaf :Rockbanan

Jo kul att du hitta hit :) Gött med mer motardare, Låter så där det där med fågeln :/ Men du kommer ut i morrn eller till ellos kl 19:00 eller lite innan kanske? Ha D Gott MVh coffe

jerkybartman skrev:
2275350 Jo kul att du hitta hit :) Gött med mer motardare, Låter så där det där med fågeln :/ Men du kommer ut i morrn eller till ellos kl 19:00 eller lite innan kanske? Ha D Gott MVh coffe
tänkte ta mej ut dit vid 7 tiden ja, ska snacka me en polare om han e på. annars ommer ja själv. ha d

:)

Tja alla mortardare! Tyckte det blev en lyckad kväll idag, Vad tycker ni?
MVH Coffe

Tja

Jag tog 2 bilder på hojjarna när dem stod på led på MC säg till om ni vill ha dem!! :):)

Yepp, det va trevligt! Får hoppas på fler söndagar med lika bra väder :D

jerkybartman skrev:
2277356 Jag tog 2 bilder på hojjarna när dem stod på led på MC säg till om ni vill ha dem!! :):)

släng upp dom här bara!

JO det vore skojj

Vore skit kul och göra om det igen om det är bra väder som sagt :tummenupp men det är nog inga problem hehe Jag la in 2 bilder på några motarder utan för MC i söndags, dem ligger i bildgalleriet här på sporthoj under fliken bilder på hojjar sen är det bara söka på mitt andvändarar namn jerkkybartman så kommer dem fram :)

MVH Coffe

jerkybartman skrev:
2278757 Vore skit kul och göra om det igen om det är bra väder som sagt :tummenupp men det är nog inga problem hehe Jag la in 2 bilder på några motarder utan för MC i söndags, dem ligger i bildgalleriet här på sporthoj under fliken bilder på hojjar sen är det bara söka på mitt andvändarar namn jerkkybartman så kommer dem fram :)

MVH Coffe

men va faen.. du kan väl lägga upp dom här oxå eftersom allt började i denna tråden.... :fatta! :tungan

viewphoto.php

viewphoto.php

jerkybartman skrev:

Kanon juh! ser ju ut o vara ett gäng! åkte alla upp till samnaslätt efter träffen på mackedonkan?

mvh robban

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...