Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
¨davve skrev:2273990om inget oväntat dyker upp så kommer jag!![]()
jerkybartman skrev:2274318¨
Kul att du kan hänga medse till att din polare kommer med han som vi snackade med på ramna idag,
![]()
MVH coffe
davve skrev:2274441Hehe, det kan jag tyvärr inte påverka då det va första gången jag träffa han. Men han vet ju om tiden och platsen i alla fall.
jerkybartman skrev:2275042hehe trodde du kände hanmen ska du ut och köra idag eller? ramna eller något?
MHV coffe
Steel Tormentor skrev:2275200tja! jag som va på ramna igår.. tror jag kommer t viared imorn, inga ute å rullar ikväll lr?
davve skrev:2275231Välkommen! Gött att du hittade hitBehöver lite mer motarder, och då framför allt husor till Borås-avdelningen
![]()
Blir ingen hoj för mig ikväll, tar det imorn istället..
Steel Tormentor skrev:2275266jeppservat å putsat på hojen. smäckte ett fjäderfä på väg hem igår, såg ut som fan
, tur inte fanskapet gick i kylet iaf
![]()
tänkte ta mej ut dit vid 7 tiden ja, ska snacka me en polare om han e på. annars ommer ja själv. ha djerkybartman skrev:2275350Jo kul att du hitta hitGött med mer motardare, Låter så där det där med fågeln :/ Men du kommer ut i morrn eller till ellos kl 19:00 eller lite innan kanske? Ha D Gott MVh coffe
Steel Tormentor skrev:2275486tänkte ta mej ut dit vid 7 tiden ja, ska snacka me en polare om han e på. annars ommer ja själv. ha d
jerkybartman skrev:2277356Jag tog 2 bilder på hojjarna när dem stod på led på MC säg till om ni vill ha dem!!![]()
jerkybartman skrev:2278757Vore skit kul och göra om det igen om det är bra väder som sagtmen det är nog inga problem hehe Jag la in 2 bilder på några motarder utan för MC i söndags, dem ligger i bildgalleriet här på sporthoj under fliken bilder på hojjar sen är det bara söka på mitt andvändarar namn jerkkybartman så kommer dem fram
MVH Coffe
jerkybartman skrev:2280917![]()
![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |