Raggrepliker

• Thread starter Thread starter tommi
  • Start date Start date
:rofl :hihi :rofl :hihi :rofl :tummenupp

Ni killar säger att ni inte är speciellt komplicerade men ändå så använder ni världens torraste repliker för att ragga på tjejer, tjejer är nog ännu mindre komplicerade än killar.

:D:D

Jag har lite svårt för det här med raggtningsrepliker faktist.. Varför inte vara rakt på sak ist?
Funkar alltid för mig iaf och OM det inte skulle funka så är det väl bara ta nästa.
Många killar är nog för mesig när det gäller tjejer!

Tror faktist det flesta tjejer har lite svårt för raggningsrepliker...

Jag har lite svårt för det här med raggtningsrepliker faktist.. Varför inte vara rakt på sak ist?
Funkar alltid för mig iaf och OM det inte skulle funka så är det väl bara ta nästa.
Många killar är nog för mesig när det gäller tjejer!

Tror faktist det flesta tjejer har lite svårt för raggningsrepliker...

Ska vi vara seriösa nu också? :mad:

Men du har helt rätt. När det mot förmodan dyker upp en tjej som man bara vill åt så säger jag som det är. Det fungerar perfa.

Eftersom jag är uppvuxen i en liten håla utan existerande uteliv brukade vi åka till grannkommunen och festa på krogen.
En polare till mig körde alltid med samma replik: Mina polare har kört ifrån mig, kan jag få sova hos dig?
För det mesta funkade det inte, men en gång kom en tjej som han pratat med helgen innan fram till honom och sa: Om dina polare kör ifrån dig idag också kan du sova hos mig.
Svaret blev: Nä det e lugnt dom står där borta.
Halvvägs hem i bilen kom han på att han missat öppet mål. Han började nästan gråta. -Vänd bilen för faaaan!! :D

Eftersom jag är uppvuxen i en liten håla utan existerande uteliv brukade vi åka till grannkommunen och festa på krogen.
En polare till mig körde alltid med samma replik: Mina polare har kört ifrån mig, kan jag få sova hos dig?
För det mesta funkade det inte, men en gång kom en tjej som han pratat med helgen innan fram till honom och sa: Om dina polare kör ifrån dig idag också kan du sova hos mig.
Halvvägs hem i bilen kom han på att han missat öppet mål. Han började nästan gråta. -Vänd bilen för faaaan!! :D
Å ni ångrar fortfarande att ni inte filmade honom när det gick upp för honom? :rofl

:rofl

Ska vi vara seriösa nu också? :mad:

Men du har helt rätt. När det mot förmodan dyker upp en tjej som man bara vill åt så säger jag som det är. Det fungerar perfa.

Ja jag måste tyvär vara säriös för att få mig nåt..
Det är så många som tar mig osöriöst när jag väl är säriös och går fram och säger "Tja ska vi knulla"
"Eller vi kan kolla om den passar först och knulla sen om du vill?"

En del tjejer tvekar lite och vet inte riktigt vad dom ska säga sen vräker dom ur sig att "Nja kom tillbaks när du är nyckter" WHAT??? Jag som inte druckit en droppe...

ska vi gå hem till mig och käka makaroner och knulla?
fungerar faktiskt, 1 gång av 20 ungefär

Ja det kan ju inte funka så ofta.. Hur många tjejer vill äta makaroner?

Då vill dom nog hellre snaska lite kotte tror jag!

Last edited:
Däremot vore det intressant att höra vilka raggrepliker ni killar fått från cheyer?Existerar det åt motsatta håll?

Inte vad jag vet, men som någon sa, ibland (ok, rätt ofta) har man ingen aning om vad cheyen riktigt ville... :va

Edit: Fick höra "Hej... ...ska vi klä av oss?" en gång...
från en snubbe... tror inte han var seriös iofs, men lite mörkrädd blev man ju! :näsblod

Last edited:
Med tanke på alla dåliga raggningsrepliker , så är nog väldigt många här singlar...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT